6 Şubat 2010 Cumartesi

IFW style day 3

D&G'nın yaz 09 koleksiyonuna ait olan David Bowie tişörtü
D&G's infamous David Bowie tee from S/S 09 collection.

Mor ayakkabılar / Purple Shoes

Mavi defilesinden önce modeller sigara molasında
 Models of Mavi fashion show were having a smoke break before the show

Katılımcı tarzları açısından kuru geçen bir günü Eda Taşpınar'ın Yazbükey Michael Jackson kolyesi renklendirdi. Ben kolyeye odaklanmışken topuğu tabanca biçiminde Chanel ayakkabılarını çekmek gerektiği konusunda beni uyarmasına sevindim :)

3rd day of Istanbul Fashion week was dry in terms of attendees' style but Eda Taspınar, who is a presenter of a show about fashion on tv, brought some colour to the event with her Yazbukey Michael Jackson necklace. I was focused on the necklace but thanks to her she warned me to shoot her Chanel shoes for my blog.

Güzel bacaklar, desenli çoraplar ve yüksek topuklar
Nice legs, patterned tights and high heels





8 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Hahah benim fotoğraflarımdan sonra seninkiler cam gibi geldi, bende istiyorumm güzel bir fotoğraf makinası artık! :))

Adsız dedi ki...

pek itiraf etmek istemiyorum ama eda taşpınar'ı beğendim sanırım :)

nar dedi ki...

Eda Taşpınar'ın pantolonunu beğendim!

fashionnar@blogspot.com

JaDe dedi ki...

Eda Taşpınar'ı hiç beğenemiyorum, ne yapsa olmuyor

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

eda taşpınar, taş olmuş:)
bu arada yazbükey kolyesini ayrıca sevdim!

reader:) dedi ki...

eda taşpınara bayıldım... bazen hayran oluyorum seçimlerinee!!

Unknown dedi ki...

Adsız: Ben de twitterdan benzzer bir şey yazdım, aynı fikirdeyiz :))
Jade: Ben bu sefer olmuştu, detayları başarılı bir kıyafet çıkmıştı ortaya, bu benim fikrim tabi :)
Seda: Ben de ben de,MJ olsun benim olsun :)

be dedi ki...

eda taspinar detylarla superrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...