16 Şubat 2010 Salı

Bağlantılar, teşekkürler arasında bir kıyafet postu

Kronoloji şaşmasın diye bir süredir beklettiğim bu kıyafet postu geçen çarşamba Yeşil Defilesi ile başlayan, yoğun akşama ait.

I'd like my outfit posts chronologically in order so this post was waiting since last Wednesday for this reason. I wore this outfit to a busy night out starting with Yeşil runway show.

Üst (yeni) /Top(New) : Zara
Etek/Skirt: ??
Botlar /Boots: Kurt Geiger
Kolye/necklace: Kenneth Jay Lane for Avon
Çanta/Clutch bag: Anya Hindmarch for Target.

Bu arada hafta sonu cumartesi ve pazar Sabah Gazetesi eklerinde bu yazıda  ve bu yazıda bana da yer verildi, emeği geçenlere ( Bu kişiler  Yaprak ve Deniz oluyor :)) teşekkürler :) Blog yazarlarının IFW ile ilgili görüşlerinin tamamını görmek için lütfen buraya. Bir özel teşekkür de scanlerini kullanmama izin veren iconjane ve fotografları çeken mordolap a gidiyor, teşekkürler :).

23 yorum:

nar dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar bunlar!

tuguna dedi ki...

Cadi sanirim o etek H&M. Sezon basinda bir siyah bir krem rengi olmak uzere gormustum bundan. Likrali-bodycon gibi bir denim kumasa sahipti.Bu arada gri ustu cok begendim.

yeliz dedi ki...

Kıyafet,aksesuar seçimin ve tabii ki fiziğin(özellikle bacaklar)yıkılıyor yine cadıcık.Süpersin.Gerçekten....

http://modacadisi.blogspot.com/2010/02/big-buttons.html
yazına yorumumda yazdıklarımı da dikkate aldığın için teşekkürler.Ayrıca sinirlenip kızmadan cevap vermen ve yorumumlarımı yayınlama cesareti ve nezaketi göstermende taktir ettiğim bir durum oldu.

Not:Kendimin standart üstü ve imrenilecek bir hayatı zaten var cadıcık.Beni bloglara saran,olmadık sapık yorumlar yazan biri olarak değerlendirme.İşim nedeniyle izmir-ankara-diyarbakır-bursa-aydın-gaziantep arasında mekik dokuyorum.Tipimi görsen dilin uçuklar sedece manken değilim o kadar düşün yani.Ama hayatım tavsiye-öneri-değiştirme-düzeltme üzerine kurulu,karışmadan, doğruları söylemeden duramayan çıkıntı biriyim.Hayatımda herşey yerli yerinde.Sadece ben bunu bir blog ile herkese duyurmuyorum.Ama sizin gibi hayatını paylaşabilen blogerlara da hayran olup işte böyle okumadan duramıyorum.
Kendine iyi bak
Gerçekten.........

ZET Fashion dedi ki...

Bu kolyemiydi ilk başta sevmediğin? :) Harika bişey, özellikle griyle daha bi güzel duruyor sankii

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

üzerindekinin MJ olanını istiyordum ki zara'da ben de buldum ve edindim!:)
sana da çok yakışmış.

ama yorum yazma sebebim bu değil; çok çok tebrikler cadıcım!:))

Dalin dedi ki...

sanki kolyeyi zincirinden biraz daha kısaltsan daha iyi durabilirmiş cadı..

ama genel olarak en başarılı kombinlerinden biri bence..

çok sevdimm..

valerie dedi ki...

Ne güzel olmuşsun!
Tebrikler ayrıca ,takip edilmeyecek gibi değilsin :)

fashion diaries dedi ki...

çok güzel bir kombin olmuş! çok beğendim :) -I-

Adsız dedi ki...

Cadı ojenin markasını ve numarasını verebilr misin lütfen tam da aradığım renkmişte :D ASLI

mim & pin dedi ki...

Kolye mükemmel :O istiorum!

DENiZ dedi ki...

Cok sevdim bu kombinini Cadicim harika gozukuyorsun ;)

Unknown dedi ki...

Nar: Aaa beğendin yine, beni şaşırtıyorsun :)
Tuguna: Olabilir, kıyıda köşede bir yerde bulmuştum etiketi yok ancak kumaşı koton denim değil, olmayabilir de, teşekkürler :)

Yeliz:Teşekkürler ancak bu fotoğraflar senin yorumlarından önce çekilmişti yani kendini o kadar ciddiye alma, ilerde hoşlanmadığın "at" suratımı yine görebilirsin, bu durumda en iyi şey bu bloga bakmamak olur sanırım :)) Fotojenik biri değilim, zaten beni normalde görsen böyle bir şeyler de düşünmeyeceksin muhtemelen ama ben bunu savunacak değilim, herkes istediğini düşünebilir ancak çıkıntı olmakla ,insanları aşağılamak arasında bir çizgi vardır, sen bu çizginin nerede olduğunu pek bilmiyorsun. Bu tarz yorumlar zaten hayatı süper!! olan insanlardan gelir hep, bu da şaşırtıcı değil mi? Neyse, ben daha fazla uzatmak istemiyorum ancak bir daha bana hakaret eden bir yorum yazarsan burada göremeyebilirsin, dua et ki ben seninde yazdığın gibi terbiyeli ve insanların düşüncelerine değer veren bir insanım, kendine iyi bak, şehirler arası seyahatlerinde kendine dikkat et :))

Z: Hayır H&M di o, bunu çok severek almıştım, teşekkürler:)

Seda: MJ de olur ilerde inşallah, teşekkürler :))

Dalin: Teşekkürler, bu arada ben M beden MJ tişörtü değiştirmiyorum, alttan dar durmasını istemiyorum, bilgin olsun :))

Valerie: Teşekkür ederim bana her zaman destek olduğun için :)
F.D, Pınar, Deniz: Teşekkürler :)

Aslı: Inglot 942, teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

cadıcım kıyafet ve fotoğrafları çok beğendim...alışveriş isteği uyandırdı bende:)bir de söylemeden geçemeyeceğim ilk defa yukarıda saygı sınırlarını aşan bir eleştiri! (hakaret) olduğunu fark ettim...insanlar beğenmeyebilirler ama nazikçe ve tutarlı sebeplerle açıklama yaparlarsa daha uygun olacağı kanısındayım...burası sanalda olsa kişilere bu hakkı vermez lütfen burayı basitleştirmeyelim...

özlemm dedi ki...

merhaba şekerim
kıyafetin çok güzel ama daha önceden söylemiştim ayakkabılarına bayılıyorummmmmm.(araştırdım türkiye de nerde satılıyor bulamadım vakkoda yokkkk)öptüm başarılarrrr özlemm

SİNCİTY dedi ki...

İşte tipik bir "ayı yavrusunu severken öldürürmüş" örneği;

"Aman da ne güzel moda blogu bu böyle, iyi ki hayatını blogdan paylaşan ezikler var da haberim oldu. Ayrıca fiziğin de süpermiş ama Asuman Krause (şu kız da tahiroğlugillerin filan veliahtıyla babaşgöz olup soyadını değiştiremedi bitürlü.yazmak eziyet valla) ve Yıldız Tilbe senden daha çekici farkındasındır umarım. Haa bir de müthiş farklı bir tarzın var,hayranım, hipodroma filan çıksan manejde hemen farkedilirsin ahahaha.."

Yazarken tırstım valla. Galiba durum sandığımdan daha vahim. İnsanlık ciddi bir "Travis&Tyler Durden sendromu"yla karşı karşıya olabilir..:)
Ayrıca "gemeç"ler bilimden sanata,spordan siyasete her alanda başarılı insanlardır tımammığ şekerim. Bunu biliyorum çünkü Patricia teyzem bir gemeç..
:)

ZET Fashion dedi ki...

Sorry:))
Bu aralar gene olumsuz yorumlar çoğaldı ve benim artık çok canımı sıkmaya başladı. Sen takmıyosundur umarım, haketmiyorsun bir tanesini bile... Hatta bence artık bu olumsuz yorumları onaylama cadı, onlara laf yetiştirmeye çalıştığın zamana yazık. Çünkü düşündüklerini değil direk karalamak için yazıyorlar.

Adsız dedi ki...

yeliz sen troll'sun di mi? sakasin yani troll olman lazim cunku eger gerceksen acilen blogun acmani ve diyarbakir, bursa, aydin ve g.antep fotolarini yollamani rica ediyorum. bu sekilde senin o muazzam tipine dilim ucuklasin zoviraxlari kutu kutu bitireyim istiyorum!!

Adsız dedi ki...

aman tanrm ya mavi ojeyi bir tek sana yakştrdım sanrm (: çok şeker olmuşsun moda cadısı ! (:
ve de cantana bayıldm !

Pınar dedi ki...

ne güzel olmuşsun cadı maşallah tercih ettiğim bir renk olmasa da oje çok yakışmış ve tırnaklar harika görünüyor. yelizin derdini de anlamış değilim?! ne geçiyor ellerine böyle yaparak anlamıyorum :(

Unknown dedi ki...

Adsız1: Ben de onu belirtmeye çalışıyorum, eleştiriye açığım ancak arada böyle suyunu çıkartanlarda oluyor maalesef.

Özlemm: :( Birebir aynısını bulmak zor artıkta benzerlerine bakabilirsin, teşekkürler :)

Sincity: Yorumuna her zaman ki gibi çok güldüm :))

Z: Belki de bu kadarını yayınlamamak en iyisi, teşekkürler :)

Adsız2: :)))

Vio: Çok teşekkürler :)

Pınar: Ben de çözemedim, teşekkür ederim :)

Stilcatcher dedi ki...

mavi ojeler de güzel olmuş..

özlemm dedi ki...

merhaba şekerim
üstteki yorumları okuyorumda rahatsızmı bu insanlar diye düşünmeden geçemedim beğenmiyorsan
izle me kardeşim ne hakaret ediyorsun
özlemm

rumuz goncagul dedi ki...

gemec uzmani yeliz bizde bi seni gorsekte yorum yapsak olmazmi??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...