1 Şubat 2010 Pazartesi

Frankie - do you remember me?

8-9-10, tam 10 gündür kıyafet postu koymamıştım ama hafta sonu kesinlikle bu açığı kapatmak için uğraştım. IFW'de bu hafta olduğuna göre, kıyafet postları sizi sıkacak kadar çok olabilir, benden söylemesi :)

8-9-10, it's been 10 days since my last outfit post but I tried to close this gap at the weekend. We have Istanbul Fashion Week ahead so you might be overhelmed with the outfit posts this week, that's all :)


Trençkot ve gömlek(Yeni)/ Trench and shirt (New): Zara
Tişört/ tee: Hales ( Erkek arkadaşın dolabından/ From bf's closet)
Hırka/ Cardi: H&M
Tayt/Leggings: Clockhouse
Bere/Beanie: Topshop
Gözlük/Sunnies: Chanel
Botlar/Boots: MNG
Bileklikler ve yüzükler /Bracelets and rings: Tiffany&Co. ,Topman, Marc by Marc Jacobs, Beyoğlu mağazaları

p.s: Thanks D! x

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Cadıcım RnB yıldızları gbisin:)!

Nil dedi ki...

Pozlar çok şeker çekerken eğlenmişsiniz baya :) Farklı tarzlar denemeni seviyorum ben ;)

Unknown dedi ki...

Trençkotun harika cadıcım, 2 senedir bir adet edinemedim, gördüklerim hiç güzel gelmiyor bana, valla sinirlenicem Burberry'den alıcam aaaa:)))

nar dedi ki...

Resimleri pek sevmedim ben, nedendir bilmiyorum...

Nihan dedi ki...

Ben çok beğendim bu outfiti cadı. Hatta kopyaladım bugün.

Unknown dedi ki...

Modarator: Respect!! Bir de Jay Z ile düet yaptım mı tamamdır :)))

Nil: Komikti gerçekten :)

Missred: Cadıpazarında sattım aynısını ilgi görmedi :) Valla Begüm'e miras bile olur o öyle bir şey yaparsan :)))

Nihan: x :)

piece of cake dedi ki...

trençkotunu çok beğendim ben de.Zara'nın yeni sezonundan mı?

Suicide dedi ki...

cadı bunu nasıl yaptın nasıl bunları gıydın ya..
senı cok severken uzulerek bu kıyafetlerden sonra veda ettım sana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...