3 Şubat 2010 Çarşamba

Black fedora

Pazar günü, sonunda elimin uzun süredir gidip durduğu çiçekli elbisemi giydim, bu aralar bir de hep oversized giyinesim var onu farkettim, iyi bir şey olmasa gerek.

I was thinking about to wear this dress with flowers for quite some time, I managed to wear it last Sunday. Lately I'm very much into the oversized things, that shouldn't be good.

Suni kurk, bilezik ve botlar/Faux fur coat,bracelet and boots: MNG
Elbise/dress: Topshop
Kazak/Sweater: Topman ( Evet yine erkek arkadaşın dolabına dadandım/My bf's)
Çanta/ Bag: H&M
Atkı/Scarf: ??
Çorap/Thights:??
Yüzük/Ring: Chris Kami
Sapka/Hat: Benetton

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Şapka çok güzel, istiyorum hala varmıdır benetton'da?

Today I am the stylist dedi ki...

boyle cıceklı elbıselerı bol kazaklarla cok sevıyorum ama bırturlu yakıstıramıyorum kendıme ama senın uzerınde cok hos gozukuyor :)blogunu ve basarını takdır ve tebrık edıyorum...

www.todayiamstylist.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Modarator: 3-4 senelik bir şapka bu, yeni versiyonları olabilir :)
T.I.A.S: Teşekkürler :)

Aslı Cin dedi ki...

Tanışmadığım bir kaç moda blogger ı kaldı, biri de sensin :) Bugün geliyor musun?

Adsız dedi ki...

moda cadısı seni yeni yeni takip etmeye başladım...çok fazla da moda bilgim yoktur...sayende birşeyler öğreniyoruz tşk ederim:)sadece şunu söylemek istiyorum çok güzel bir çizgin var samimi, dürüst bilgilisin bir tarzın var...bazen modayla ilgilenen, tarzım var diyen kişiler çok itici oluyorlar ama sen kesinlikle öyle değilsin...hep böyle kal...hoşçakal...

kılavuzum karga dedi ki...

Apartman kapısındaki vitraylara bayıldım ben :))

Adsız dedi ki...

cado fotoğraflar gözlerimi kamaştırıyor..ben de böyle bir şapka istiyorum ama..:))elbise ve kazak birlikte çok hoş ! :)

Unknown dedi ki...

Aslı:Dün geldim ama karşılaşamadık.
Adsız:Çok teşekkür ederim, ben böyle kalmaya devam edeyim siz de yorumlarınıza devam edin :))
Karga: Evet ya Doğan Ağartmanı orası, avlucu falan da çok güzel.
Pink: Dışarda yapılan çekimler her zaman daha iyi oluyor, böyle bir şapka bulmaz zor olmaz sanırım Stradivarius, Pull&Bear, Hatquarters gibi yerlere bakmak lazım,sağol :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...