30 Haziran 2009 Salı

Hey pretty baby with the high heels on..




Royksopp konserine gidememe sebebim olan düğün fotoğraflarını koyamadım bir türlü, çiftin neredeyse çocukları olacak :). Geçen sene giyecek yer bulamadığım, sadece Akşam çekimini şereflendiren elbisem ve yine Dolce & Gabbana ayakkabılarım, sıkılmamışsınızdır umarım, hı? :)

Elbise: Anna Sui - Ayakkabılar: Dolce & Gabbana -Çanta: Anna Sui for Target -Küpeler: Chic


Here are the photos from the wedding that kept me away from Royksopp concert, it's been such a long time even the couple is waiting for their first baby, kidding :) I only had a chance to wear this dress at a newspaper shot last year and my Dolce & Gabbane shoes were accompanying it, I hope you aren't bored of them, are you? :)

Dress: Anna Sui - Shoes: Dolce & Gabbana -Clutch: Anya Hindmarch for Target - Earrings: Chic

32 yorum:

Unknown dedi ki...

tek kelime bayıldım:)

ZET Fashion dedi ki...

Ben ilk defa görüyorum :) Çok tatlı, omuzları biraz daha inebilirmiydi?

tuguna dedi ki...

Cok seker:) Omuzlari acik olsa daha mi super olurdu, yoksa boyle mi giyiliyor sadece?

Adsız dedi ki...

yakışmış :)

idil dedi ki...

çok güzel bir kıyafet, bütün olarak kusursuz, sana da çok yakışmış.

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

elbiseyi Akşamla ilgili posttan ahtırladım ama ayakkabıları hatırlayamadım.Çok güzellermiş. Ve mini elbise sana çok yakışmış.

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

çok iyi ,çok beğendim :)

Jojee dedi ki...

wu wu wu baby:) çok hoş olmuşsun

be dedi ki...

muhtesem ikiliyi hatirliyorum=)

DuruButik dedi ki...

Çok hoş bir elbise...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

en en en güzelsin

sprnova

esra dedi ki...

benim gözüme ayakkabının üstündeki tek şeritteki boşluklar takıldı anlatamadım farkındayım ama gevsek cıkmış baya ama elbise süpermiş seni hep böyle sert kombinlerle gördüğüm için sen değilsin bile sanmıştım hatta

tugba dedi ki...

cadıcım pozlara bayıldım ama bir bronzluk seziyorum solaryuma mı girdin birde allığın çok hoş markasını alabilirmiyim
xoxo

IG Feno dedi ki...

güzel, başarılı

www.stilveaksesuar.com

Unknown dedi ki...

yok ayakkabılardan sıkılmayız nazar degmesin ..ben ilk defa dikkat ettim çok da güzeller ..

Unknown dedi ki...

cadı sana soru var Gap'le ilgili yorumuna istinaden.

alis dedi ki...

Elbisenin berry renklerine bayıldım, Chictopia'da sanırım Annabelle aynı bu renklerle bir kombin yapmıştı, o zamandan beri aklımdaydı bu renkler. Ayakkabılar güzel, bence daha çoook giyersin onları.

B dedi ki...

wayy çok güzel bir elbise color block elbiseleri çok sevmekteyim :)

valerie dedi ki...

hatırladım bende...
elbise & ayakkabı ikilisi çok hoş.

Fashioncholic Girl dedi ki...

aa çok ii hatılıyorum bunu !!!

hatta kelebeimsi bi maske de takmıştın :D

Unknown dedi ki...

Tatlı yorumlarınız için teşekkürler :) Özel cevap yazmayı gerektirenlere gelecek olursak:

Z, Tuguna: Hayır inemiyor, öyle tasarlanmamış :)

Esra: Ayakkının seridindeki boşluklar yandan bakılınca görünüyor, önden bakıldığında öyle bir görünüm yok, biraz uzun oldukları için ister istemez dışa doğru katlanabiliyorlar. Romantik ve feminen mi geldi elbise? Genele göre farklı ama aslında bana uygun bir parça :)

Tugba: Solaryum yok, başarılı bir ürün var :).Nars'ın Body Glow'u yoğun pırıltılı bir yag, Sephoralarda bulunabiliyor, herkese tavsiye ederim,kokusuyla da muhteşem :) Allık Rimmel setindeki pembe tonlarda allık ama tonu yazmıyor kutuda.

F.G: Evet, senin de favorin olan maske :)

Unknown dedi ki...

Unutmadan http://www.narscosmetics.com/Body-Glow-C38_category_3.aspx

Pınar dedi ki...

elbise de ayakkabılar da çok cici ben de çok beğendim. bu arada bende de clinique'in otobronzu var, o da gayet başarılı tavsiye ederim.

Shopaholic dedi ki...

Ba-yıl-dım!! Müthiş bir elbise bu!

Adsız dedi ki...

D&G gibi olamaz tabi ama bu elbisenin aynı renklerinde (tıpatıp aynı üstelik) bir ayakkabı shoetek'te görmüştüm..
Elbiseyi görünce direkt o geldi aklıma (bkz: http://shoetekfiyat.com/urunler/topuklu-ayakkabilar/acik-ayakkabilar/5020/default.aspx )

Süper uymaz mıymış ama!:)

Ilgın dedi ki...

Simply gorgeous,meaning the title is very convenient to describe you:) pretty babe witta cute dress and hot shoes on da diyebiliriz;)

Yanlız aynı şeyleri bu yukardaki shoetekfiyat için söyleyemeyeceğim, site ismi korkunç ayakkabılar korkunç ötesi görünüyor!! Hele ki ilk resimdeki Givenchy inspired eyvah eyvah faciaaa!!

tugba dedi ki...

cadıcım derinin rengini mi değiştiriyor bu ürün yoksa duştan sonra eski haline dönüyormusun?

tugba dedi ki...

bide unutmuşum yüze de sürülebiliyormu cadı

Unknown dedi ki...

Pinaral: Teşekkürler ama otobronzan kullanmayı bıraktım ben, çok uğrastırıyor :)

Shopaholic: Teşekkürler :)

Adsız: Renkler tıpatıp aynıymış ama aynı renklerde ayakkabı ile komik olabilirdi :)

Ilgın: Canım çok sağol,shoetek'i çok beğenen var ama bana göre değil.

Tugba: Sadece vucut için, teninin rengini otobronzan gibi değiştirmiyor ve yıkanınca çıkıyor.

01 Temmuz 2009 Çarşamba 22:19

Adsız dedi ki...

Kesinlikle daha çok mini giymelisin Cadıcım. Bir de ben şortlu kombinler görmek istiyorum. Yaz için en rahat opsiyon. Bu arada bişey sormak istiyorum, gardrobumu boşaltmak ve odamdaki ayakkabı kutularını biraz olsun kabul edilebilir bir seviyeye getirmek için gittigidiyor.com'a bazı ürünler koydum ama ben mi bişeyleri yanlış yapıyorum yoksa başlangıç hep zor mu oluyor onu anlıyamıyorum. Zor bir işmiş bu iş be cadı. Hatta sen anket yaptığında mutlaka hemen başlamalısın demiştim de sen o kadar zaman harcamaya değer mi falan demiştin. Ne dersin değiyor mu? Yorumlara çok açığım. Fiyatlarımı çok yüksek koymuşum yoksa daha çok resim mi çekmeliyim? http://arama.gittigidiyor.com/?aramasatici=canersgirl
İstersen bu postu onaylarken linki silebilirsin..

Unknown dedi ki...

Ben de şort giymeyi seviyorum da denk gelmedi sanırım hatta dün jean sort giymiştim, haftaya falan ancak koyarım sanırım :).GG olayı biraz uğraştırıyor ve çok değdiğini söyleyemem, en azından ben pek kar etmiş değilim. Ayakkabıların, biz de 2. ele karşı negatif düşünceler olduğu için, satması hiç kolay değil, sana da kolaylıklar dilerim .

Adsız dedi ki...

Çok haklısın. İkinci elde ayakkabı zor ama bir/iki kez giydiğim bişeyi atmaya kıyamıyorum. Ayaklarım çocuk mezarı gibi olduğu için de verebileceğim kimsem de yok. Yorumun için çok teşekkürler cadı :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...