10 Haziran 2009 Çarşamba

Braun Silk-epil Xpressive 3. gün sorusu

Günaydın! Saatler kuruldu, herkes 3. gün sorusu için hazırdır sanırım. 2 gündür sarışınlardan gidiyoruz, bugün modelimiz esmer, hemen sorulara geçelim.

1) Fotoğraftaki ünlü modeli tanıdınız mı?

a) Mariacarla Boscono
b) Bianca Balti
c) Adriana Lima


İpucu: Kendisi Givenchy reklamlarındaki modellerden biri olup, markanın kreatif direktörü Riccardo Tisci'nin son zamanlardaki ilham perisidir.


2) Braun Silk-Epil Xpressive ile epilasyon yaparken sanki bacaklarına su altında masaj yapıldığını hisseden kişi aşağıdakilerden hangisidir?

a)Özge A.
b)Hanife Ö.
c)Nisanur G.
d)Nafia Ö.
e)Bahar D.


Herkese kolay gelsin, iyi şanslar :)

18 yorum:

tahtabilezik dedi ki...

ya bugünde yanlış bildim 2 gün şansım kaldı

Unknown dedi ki...

:( Nerden biliyorsun ki?

tahtabilezik dedi ki...

direk atladım sonra araştırıyım bi dedim fotoğrafın aynısını gördüm o değilmiş:)

Unknown dedi ki...

cadı soruları gittikçe zorlaştırıyorsun ama benden kaçmaz haha:)) keşke yarışmacı olabilseydim :(((

Unknown dedi ki...

dünkü ve bugünkü sorular gerçekten zor...

Adsız dedi ki...

cevapları nasıl gonderıyorum yardımcı olurmusunuz

Adsız dedi ki...

Moda cadısı çok zor soruyosun inş. final sorusunda kolay sorarsın
ayşenur

Unknown dedi ki...

modacadisi.yarisma@gmail.com

Zor değil ya, Givenchy yazsanız kızın ismi çıkar :) Final de bu sorular ayarında olur sanırım.

Arzu Akdağ dedi ki...

bu kadar zayıf olmayı nasıl başarıyorlar rejim yaptığım su günlerde moralim bozuluyor bu kadar zayıf mankenleri görünce:) Biz balık etliler içinde önerilerde bulunursanız çok sevinirim.Doğum yapalı 7 ay oldu başlarda kilo vericem diye alışveriş yapmak istemedim ama halen kilo veremedim üstüme uygun bişeyde bulamıyorum önerlerinizi bekliyorum..

Unknown dedi ki...

Arzu bozma moralini, modeller fiziksel olarak ortalama insanlardan değiller, ben de zaman zaman kıskanıyorum onları ama bu gereksiz bir durum:). Emzirmenin kilo verdiğinini biliyorum ancak yine de sıkı bir spor programı ve yediklerine dikkat etmenin de sonucu hızlandıracağı bir gerçek.Kilolu olanlara tavsiyem, bol şeylerin arkasına saklanmasınlar, beğendikleri yerleri ön plana çıkartsınlar ve vucut yapılarına uygun şeyler giysinler, bazen çok dar şeyler giyenleri görüyorum,bu kusurları daha fazla ortaya çıkartıyor.Balık etli olan ünlülerden tüyolar alabilirsiniz mesela Jennifer Lopez, saçmalamadığı sürece Kim Kardashian, Beyonce, Queen Latifah.. gibi.

Arzu Akdağ dedi ki...

Teşekkürler modacadısı tüyoların için. çok doğru söylüyorsun ilk başlarda kilolu olmaya alışamayıp sürekli bol şeyler giyiyordum bu dahada kilolu görünmeme neden oluyordu. Şu an idolum Beyonce geçen gün dergide okuduğuma göre 80 kilo olmuş ama hala cok cekici olmayı başarabiliyor.Sizde blogunuzda örnekler verirseniz cok sevinirim..Bundan sonra sıkı takipçinizim.

Unknown dedi ki...

Beyonce,ceket- skinny kombinlerinde başarılı ve bacaklarının üst kısmı kapalı olduğu sürece nispeten zayıf görünüyor. Ancak mini etek ve şorttan kesinlikle kaçınmalı. Bir zamanlar ben de 80 kiloydum aklıma o günler geldi. Kilolu olmak alternatifler azaldığı için zorluyor insanı ama dert etmek yerine azim etmek gerekiyor çünkü kilolar bir şekil veriliyor.

Adsız dedi ki...

ne zaman acıklarsınız sonucu cok merak edıyorum rüveyda sevgiler

pelinsu dedi ki...

missred inanamıyorum cidden 80 kilomuydun . şimdi kaç kilosun nasıl zayıfladın?

özge k. dedi ki...

moda cadısı bu soruları nasıl cevaplıyoruz şekercim

Unknown dedi ki...

pelinsu :))) şok oldun yalnız, benim boyum da uzun ama bir 15 kilo verdim ben. Epey bir azmettim, diyet yaptım, yemeyi kestim, yürüyüş yaptım, hiç içmediğim kadar su içtim. En önemlisi su içmek onu anladım ve diğer ayrıntıları blogda geniş bir şekilde anlattım.

Unknown dedi ki...

Tesekkürler Arzu :) Missred'e katılıyorum Beyoncé çok kısa giydiğinde hoş durmuyor ama bir yere kadar kısa etek mesela dizin 4 parmak üstü falan hoş duruyor.

Rüveyda, dün yaptığım gibi akşama doğru açıklayacağım.

Özge: Yarın için söylüyorum cevapları modacadisi.yarisma@gmail.com'a atacaksınız, iyi şanslar:)

Arzu Akdağ dedi ki...

missred 15 kiloyu ne kadar zamanda verdin bide blogta anlattım demişşin hangi blogta?daha ben yeniyim anlayamadım kusura bakma. bende 78 kiloyum su an. diyetisyene başladım hedefimiz 15 kilo.seni duyunca iyice heveslendim istedimi oluyor demekki bana cok zor geliyordu. Hamilelikten önce 60 kiloydum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...