7 Haziran 2009 Pazar

Braun'dan özgürlüğünüze büyük katkı

Bugün sizlere bir kaç gündür yokluğumu unutturacak çok güzel bir sürprizle merhaba diyorum :). Yazın gelmesi ile beraber, kısacık etekler, şortlar, elbiseler, tulumlar!, deniz, kum, güneşli tatiller hayallerimizi süslerken, kim tüy sorunu yüzünden pantolonların altında kendini saklayarak, bunlardan mahrum olmak ister ki? Kesinlikle ben değil, eminim siz de değilsinizdir. İşte sizi bu hayallerinize kavuşturacak tek çözüm şimdi çok daha yakın, nasıl mı? Tabi ki Braun Silk- Epil Expressive ile. Önce bu mucizevi ve hayatınızda fark yaratacak aletin su gibi reklam filmini izlemek ile işe başlayalım:




Dediğim kadar varmış değil mi? Konuya biraz daha gerçekçi bir boyut katarak kullanıcı yorumlarına da bir bakalım:


Hanife Ö.
Tam tahmin ettiğim gibi; "su gibi epilasyon"... Beni en cezbeden yanı su altı kullanım olduğundan, ilk denememi hemen duşta yaptım. Kuru epilasyona göre çok daha hızlı, çok daha temiz ve çok daha acısız bir tecrübe yaşadım. Bir kere su ile kullanım kesinlikle makinenin kayganlığını artırıyor ve bu durum kesinlikle zaman avantajı sağlıyor. Özellikle ılık su altında acı hissini ve tahrişi minimuma indiriyor, dolayısıyla acı hissi de büyük oranda ortadan kalkmış oluyor. Duş tecrübesinin yabana atılmayacak yanlarından biri de temizlik :) Her şey suyla birlikte akıp gitmiş oldu... Kimseden kaçmadan, ses çıkar mı diye korkmadan, sular eşliğinde tertemiz oldu bacaklarım :)

Nisanur G.

Braun SilkEpil Xpressive'e dünyanın en etkili epilatörü demekte çok haklısınız. SilkEpil’in cımbız sistemi müthiş ve çok iyi sonuç veriyor. Daha önce kullandığım epilatöre göre çok daha güçlü ve çok daha hassas bir epilatör. Artı, tüyleri alırken cildi tahriş etmiyor. Epilatörün ışıklı olması büyük avantaj sağlıyor. Bazen gün ışığında epilasyon yaparken bile bazı küçük tüyler gözükmüyordu. Artık gözden kaçmaları imkânsız. Tüyleri alırken sürekli aynı bölgeden geçmeme gerek kalmadan hızlı sonuç alıyorum. Masaj sistemi sayesinde, cilt altına batmadan tüyleri daha kolay çıkartıp alabiliyor. En çok bu özelliğini seviyorum ben. Sanırım bunda masaj sisteminin payı büyük. Epilatörün döner başlıkları sayesinde pratik bir kullanımı var. Kablosuz ve şarj edilebilir olması çok iyi. Gündüz elektrik kesilse bile epilatörüm sayesinde epilasyon yapabilirim. Tatil sırasında kullanım için de çok iyi. Islak kullanımda da mükemmel sonuç veriyor. Süper bir düşünce. Artık epilasyonda acıya son. Epilasyon değil de sanki suda bacaklarıma masaj yapıldığını hissettim. Tabii ki bu epilatörü çevremdeki herkese öneriyorum. Bu ürünü merak eden ve arayan insanlar için öncelikle sitesine girip reklam filmini izlemelerini tavsiye ediyorum. Bir de size yazdıklarıma bakın diyorum :)


Nafia Ö.

En çok beğendiğim özellik kablosuz oluşu. Hayatıma özgürlük kattı diyebilirim. Kesinlikle çok daha az acıtıyor. Işıklı sistemi en ufak tüyleri görmeme yardımcı oluyor. Diğerlerine göre çok daha kolay temizleniyor. Çok daha estetik bir tutuş sağlıyor. Ürünü cep telefonu gibi şarj edip kullanmak evin her köşesinde kullanım kolaylığı sağladı bana. Kesinlikle suyun rahatlatıcı etkisiyle bir bileşim sağlıyor ve işleri kolaylaştırıyor. Özellikle soğuk su altında acı hissi oldukça azalıyor. Kesinlikle öneririm. Ürünün görünüşü, kolay tutuluşu, başlıklarının çokluğu, üzerinde simlerin oluşu ve hızı diğerlerinden üstün kılıyor Braun'u.

ÖZGE A.

Gelelim Braun Silk-épil Xpressive ile olan deneyimime... Bir iş seyahati için yurt dışına giderken hemen attım çantama Braun Silk-épil Xpressive'i. Su altında kullanabilmek müthiş bir özgürlük! Ne ekstra zaman harcamaya gerek var, ne de ekstra bir mekân aramaya... Duşta kullanılabilen ve kablosuz olan bir epilatör gerçekten de çok pratik... Kesinlikle en beğendiğim özelliği bu. Şu anda kullandığım tüy alma yöntemi ile kıyaslarsam daha pratik olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca su altında kullanmak, normal şartlarda kullanıma göre acı hissinin oldukça azalmasını sağlıyor. Seyahatler için mükemmel bir ürün, özellikle benim gibi kendini aniden yollarda bulanlar için...

Benim gibi çok yoğun çalışan ve epilasyon için çok zaman ayıramayan herkese bu ürünü özellikle öneririm. Artık epilasyon duş almak kadar kolay:)

BAHAR D

Kablosuz olması, suyun altında rahat kullanılması, şarjlı olması, istediğiniz yerde epilasyon yapmaya imkân veriyor ve özellikleri saymakla da bitmiyor. Süper bir ürün, hayatımdaki değişikliğe gelince çok şeyler değişti diyebilirim. Neden mi? Genelde Türk Halkı olarak aile yapılarımız küçük bir ev, sıcak bir yuva. Ben de öyle kalabalık bir aile içinde yaşıyorum, kendime ait bir odam yok. Önceki tüy alma yöntemlerini rahat kullanamıyordum çat kapı biri giriyordu. Şimdi banyoda Braun Silk-épil Xpressive rahatlığı yaşıyorum ve çok mutluyum.

Hepsi, Braun Silk-épil Xpressive sayesinde. Suyun altında tüylerin nasıl alındığının farkında bile olmuyorsunuz. Suyun rahatlığı, Braun Silk-épil Xpressive esnekliğiyle birleşiyor. Tüm çevreme Braun Silk-épil Xpressive öneriyorum. Onların da bu güzel mucize ile tanışmasını istiyorum ve bu zevki onlar da tatsın.


Bu güzel deneyimleri siz de yaşamak ve Braun Silk-Epil Xpressive ' e sahip olmak istiyorsanız yapmanız gerekenler çok basit, hemen açıklayayım.


NASIL KAZANACAKSINIZ?

Bu blogun bir moda blogu olduğu ve modellerin moda dünyasının en önemli ilham kaynaklarından biri olduğu gerçeğinden yola çıkarak ( Hatırlarsanız bu seneki MET Galası'nın teması da, ilham kaynağı olarak modellerdi) 08 -12 Haziran tarihleri arasında, burada her gün yüzleri blurlanmış, tarz ve başarılarıyla ünlü bir model fotoğrafı ve cevabı Braun Silk-epil Xpressive deneyimlerinin içinde saklı olduğu bir soru sorulacak.
Katılımcılar her gün değişecek bu iki soruya doğru yanıt vererek yarışmaya katılacaktır. Her gün bu soruların ikisine birden doğru yanıt veren ilk 10 kişi, 13 Haziran 2009 Cumartesi günü yapılacak yarışma için finalist olacaktır. (Her gün ilk 10 kişi, toplamda 50 kişi finalist olacaktır.)
Cumartesi günü sorulacak soruya en hızlı ve doğru biçimde yanıt veren kişi Yeni Braun Silk-épil Xpressive kazanacaktır. Daha fazla bilgi ve katılım koşulları için lütfen tıklayınız.

Katılım Koşulları

“Braun Özgürlük Hareketi” programının http://modacadisi.blogspot.com/ adresli internet sitesi üzerinden gerçekleştirilecek yarışması (Yarışma), http://modacadisi.blogspot.com/ ve DenedimBiliyorum.com adresli siteler tarafından düzenlenmektedir.

http://modacadisi.blogspot.com/ üzerinde yürütülen yarışma katılımcıların, yüzleri gizlenmiş ünlüleri çoktan seçmeli şıklar arasından bulma ve Braun Sil-épil Xpressive için sorulan soruyu doğru tahmin etme üzerine kurgulanmış ödüllü bir yarışmadır.

Yarışmaya katılmak isteyen katılımcılar, her gün sitede yayınlanacak ünlüleri ve Braun Silk-epil Xpressive hakkında sorulan soruları tahmin edip modacadisi.yarisma@gmail.com adresine adı soyadı ile birlikte mail atmaları gerekmektedir.

Her gün 2 sorunun cevabını da doğru tahmin eden ilk 10 kişi, 13 Haziran Cumartesi günü finalist olmaya hak kazanacaktır.

18 yaşından küçük olanlar bu yarışmaya katılamaz, katılmış ve kazanmış olsalar dahi kendilerine ödül verilmez.

“Braun Özgürlük Hareketi” programı için hizmet veren firmaların çalışanları ve http://modacadisi.blogspot.com/ editörü yakınları ödül kazanamaz. Katılıp kazansalar dahi kendilerine ödül verilmez.

DenedimBiliyorum.com, kampanya boyunca, yarışma sonuçlarını olumsuz yönde etkileyecek şekilde hile yapıldığını tespit etmesi durumunda ilgili yarışmacının o güne kadarki bütün yarışma verilerini hiçbir uyarı yapmadan iptal etme hakkını saklı tutar.

DenedimBiliyorum.com, herhangi bir zamanda yarışma koşullarını tek taraflı olarak değiştirme ve yarışmayı gerekçe belirtmeksizin iptal etme hak ve yetkisine sahiptir.

Kazanılan ödül başkasına devredilemez ve/veya ödülün nakit karşılığı talep edilemez.

Katılımcı, ödüle hak kazanabilmek için, blogda adı yayınlandıktan sonra. modacadisi.yarisma@gmail.com mail adresine ad, soyadı, telefon numarası ve ev/iş adresini göndermek zorundadır.

http://modacadisi.blogspot.com/ adresinde yapılacak olan Braun Özgürlük Hareketi programı 08.06.2009 tarihinde saat 10:00’da başlayıp 13.06.2009 saat 12:00’de sona erecektir.

Cumartesi günü finalist olmaya hak kazanan her günün doğru cevabını veren ilk 10 kişi (toplamda 50 kişi) için 13 Haziran 2009 saat 11:00’de bir soru sorulacaktır. 12:00’ye kadar ilk doğru yanıtı modacadisi.yarisma@gmail.com adresine gönderen katılımcı Yeni Braun Silk-epil Xpressive kazanacaktır.

Yarışmaya katılanlar, tüm şartları okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.

Her şey açık olduğuna göre artık biraz bilgi ve dikkatle kolayca cevap verebileceğiniz ilk gün sorularına geçelim:

1) Fotoğraftaki ünlü modeli tanıdınız mı?

a) Natasha Poly

b) Gemma Ward

c) Erin Wasson

İpucu: Farklı tarzı ile herkesin sevgilisi olan bu Amerikalı model, 2 sezondur benim de favori tasarımcılarımdan Alexander Wang için stilistlik yapmakta. 2008 baharında kendi aksesuar markası olan LowLuv ı çıkartmış olup. 2009 baharında ise surf, kaykay ve hayat tarzı markası olan RVCA ile ortak bir koleksiyona imza atmıştır. ( Daha kolay olamazdı herhalde : ))

2)Braun Silk-epil Xpressive’i ilk kez yurtdışı seyahatinde kullanan kişi hangisidir?

a) Özge A.
b) Hanife Ö.
c) Nisanur G.
d) Nafia Ö.
e) Bahar D.

Haydi, cevaplarınızı modacadisi.yarisma@gmail.com adresine bekliyorum.

HEPİNİZE İYİ ŞANSLAR! :)

13 yorum:

Adsız dedi ki...

inşallah ben kazanırım

ZET Fashion dedi ki...

Hahaha iyiki ben yırtmışım, bu kim hiçbir fikrim yok :D

Adsız dedi ki...

ben pek anlamam valla :) arkadaslara basarılar.

melek dedi ki...

ben yolladım cevabı ama katılım koşullarını tıkalyınca bişey çıkmıyo koşullar ne ki sadece cevabı yolladım geçerli olurmu

Unknown dedi ki...

Hülya: Açılıyor sorun yok ama bana bir mail verirsen katılım kosullarını gönderirim sana :)

ZET Fashion dedi ki...

Cadı koşullar çıkmıyor gerçekten

..does not have access to this document.
diyo bir düzelt istersen

dreambyduru dedi ki...

ben de cevabı mail atmıştım ama koşulları açamadım :(

Unknown dedi ki...

Herkesi bir derttten kurtarım koşulları ana sayfaya post ettim :)

dreambyduru dedi ki...

teşekkürler :)

babyangel dedi ki...

ben de gönderdim cevabı:)

Adsız dedi ki...

ne zaman açıklanıcak ilk 10 şanslı arkadaş:-)
hülya

Unknown dedi ki...

Yarin sabah 2. gun sorusu sorulmadan hemen once :)

esrosh dedi ki...

yarın kimler katılacak belli mi peki finale kimler gideck 5 gündede dogru cvpverip ilk 10da olanlarmı burası biraz muamma bnm için:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...