2 Haziran 2009 Salı

Big flower



Yine bir geçiş mevsimi kıyafetiyle devam ediyorum ama resimler azcık bulanık. Tişörtün grafik deseni ve çiçeğin ekosesinin uyumlu uyumsuzluğu, ceketin maskülenliğinin, feminen detay olan korsajla zıtlığı hoşuma gitti, siz ne dersiniz?
  • Ceket: Sisley
  • Tişört: M by MJ
  • Jean ve çanta:H&M
  • Ayakkabılar: YSL
  • Korsaj:Topshop

Once more I'm moving on with an transitional outfit but the pics are a little bit blurry. I like the inharmonious harmony between the tee's graphic prints and flower plaid pin and I like the contrast between the masculine jacket and feminen corsage, what do you guys think?

  • Jacket: Sisley
  • Tee: M by MJ
  • Jean and bag: H&M
  • Pumps: YSL
  • Pin: Topshop

22 yorum:

Styleseeking Zurich dedi ki...

Oh I'm sure you would have made Carrie Bradshaw very proud!! :) The flower pin is gorgeous!

Nesli

K. dedi ki...

cadıcııımm ayakkabılarına bayıldım.. bayıldım ama ben rahat edemiyorum platform topuk olmayınca :D

breitling dedi ki...

çok başarılı olmuş bu :)
tebrik ederim moda cadısı :)
fiziğin de mükemmel!

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Süpeeeeeeeer olmuşsun :)

Stilcatcher dedi ki...

Ben de çiçekli yaka iğneleri çok kullanıyom ,çok da seviyom:))

Adsız dedi ki...

çok beğendim cadıcım skinny kotun üzerinde süper durmuş:)

stilmel dedi ki...

Tişörtt =)

Unknown dedi ki...

Nesli: I know :))))Thanx

K: :( Bunlarda biraz rahatsız ama napalım, teşekkürler :)

Breitling: Ooo çok merci :)
A.C: Sağol şeker :)

Itır: Sevilmez mi bunlar :))

Cupcake: Teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

Ben de çok beğendim cadıcım. Çok kendine güvenen bir stil olmuş...

Nihan dedi ki...

Love the shoes.

Adsız dedi ki...

zayıfladınmı biraz ?

SPRNOVA

Adsız dedi ki...

cadıcım ben mi göremiyorum yoksa korsaj bunu neresinde :)

Unknown dedi ki...

Elvan,Nihan:Teşekkürler :)

Sprnova:Sanmam, gerçi tartılmıyorum uzun süredir :)

Adsız: Kocaman çiçek kastettiğim :))

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar konuyla alakasız olucak ama ben size bir şey danışmak istedim özellikle moda cadısından bu konuda deneyimli olduğu için:)

blog konusunda yeniyim pek bir şey anladığım söylenemez fakat izlediğim kişilerin sayfasındaki izleyiciler kısmında resmim ve de adım gözükmüyor sadece mail adresim yazılı profil fotomda yok neden acaba? bilen var mı? yardımcı olursanız çok sevinirimmmm:)

Ipek C dedi ki...

merhaba cadı sana ulaşmam mümkün mü bi tavsiye alıcam:/ basit bişey ama burda yazmak saygısızlık olur gibi geldi, aceleden yazıcak bi yer bulamadım.

Unknown dedi ki...

@ipek: modacadisi@gmail.com a atabilirsin.

Unknown dedi ki...

Cupcake:Hmm cevabı gerçekten bilemedim :(

Adsız dedi ki...

canım cok sağol kendim hallettim herelde birazcık kurcaladımda:)

Unknown dedi ki...

her zaman tezat olan giysileri cok severim cok güzl kombine etmissin =)

Unknown dedi ki...

Sağol Sena :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

aa marc jacobs'un bu tişörtünü daha önce görmemiştim :)

Unknown dedi ki...

Daha önce de bir kaç kere giymiştim halbukisi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...