12 Haziran 2009 Cuma

Fringe benefits




Kıştan beri dolabımda duran püsküllü siyah bir elbisem vardı, geçen haftasonu onu giyebileceğim bir yere gittim sonunda :). Pazar günü Formula 1 yarışından sonra, Anjelique'de yapılan After Party bu elbisenin dolap köşelerindeki ıstırabına son verdi. Bileğimdeki siyah bileklik yeni bir aksesuar değil sabahın 03:30 unda uykusuzluk had safhadayken çekilen fotoğrafların doğal bir sonucu, görmemezlikten gelin, gerisine bakın :).
  • Elbise: H&M
  • Çanta: Marc by Marc Jacobs
  • Ayakkabılar : Dolce & Gabbana
  • Taç: Atlas Pasajı

This fringe dress has been waiting in the closet since winter, finally I had a chance to wear it last Sunday. I attended" after race party "( Formula 1) at Anjelique, please disregard the black wristlet because it was 03:30 a.m. and I was very sleepy and I couldn't realize that I still got that on me.

  • Dress: H&M
  • Bag: Marc by Marc Jacobs
  • Shoes: Dolce & Gabbana
  • Headband: A local shop

18 yorum:

breitling dedi ki...

çok güzel olmuşsun yine moda cadısı :) bu elbiseyi terkos ta çok aradığımı hatırlıyorum.. :D ona benzer bişi bulabildim sayılır gerçi :)

Unknown dedi ki...

elbisenin aynısı bende de var, terkostan 15 liraya almıştım ne zamandır duruyodu, iyi ki bu postu koymuşsun yarın kuzenimin mezuniyet yemeğinde giyicem (:

http://www.denizbaran.com/ dedi ki...

coook yakismis ;)Ayri ayri parcalar ve bir butun olarak kiyafet kusursuz!

ecmx dedi ki...

herkes bulmuş, bi ben bulamadım anlaşılan :(

Fashioncholic Girl dedi ki...

taçı sevdim ve çok yakışmış herşey // buna benzer bi elbise polo garage'da da vardı // ve bu ayakkabıları blogun ilk zamanlarından hatırlıyoruuum !!! bu blogu geçen yaz okumaya başladım // bak 1 yıla yakın bi süre olmuş (:

Unknown dedi ki...

çok güzelsin valla cadı
ne yalan söylim şu mankenler kadar güzel bir fiziğe sahipsin
ay ben senin yanıda pek kısa kalıyom hahah

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ya bu elibse çok güzel Geçende ben de deli gibi aradım bulamadım. Bitmiş sanırım. Bulsam kesin alacaktım, 15 TL fiyatı da süper.

Adsız dedi ki...

herşey güzel size göre zaten. sevgi böcekleri gibisiniz moda bloggerları. herşeye bayılıyorsunuz bıdıbıdı. herşey güzelse herşey vasattır aslında. seçici algı diye birşey var. herşeyi beğenenlerde bunun olmayacağı aşikar. kendi aranızda tarikat gibisiniz birbirinizi huuulayıp övüp duruyorsunuz. acınası birşeyy

Unknown dedi ki...

blogumuzun kenarından estinnnn ..ne güzel olmuş elbisen her zamanki gibi ayakkabılarda cok hoş...

aysegul in ny dedi ki...

ya dun bende denedım elbıseyı H&M de hemde %50 ındırımde ama karar veremedım sankı bıraz Nurdan Damcıoglu hıssettım kendımı bırazda ıkı beden buyuk ama super durmus sende kı ayakabıların bı benzerı de var bende bılemedım bak sımdı yarın gıdıp alsam mı nabbsam :(

tugba dedi ki...

cadııııııı Fashion one da çıktığının farkındamısınnnn?? sabah kahvaltı yaparken seni gördüm ve şokk oldumm:) hehe ben cadıyı gördüm ben cadıyı gördümmm:)aslında böyle dikkatli biri değilim ama dün elbisen hoşuma gitti ondan kalmış aklımda bide saçındaki toka ohh merakım gitttiiii:)

Unknown dedi ki...

Breitling: Teşekkürler, ben yeşilini de buldum biraz güneşlenirsem onu da yazın giyebilirim. Bu arada benzer bir şeyler bulmana sevindim zor bir şey değil gerçi her yer püskül :)

Priscilla:Uygun olur, iyi eğlenceler:)

Deniz: Çok teşekkürleeer :)

Ecmx: :( Ben satmaya çalıştım ama kimse ilgilenmedi o zaman, ben de ebay'de sattım bir sürü, hepsi de satıldı :))

F.G: Evet geçen yıl, haziranda almıştım, zaman çabuk geçiyor :)Teşekkür ederim.

Nevanur: Yok canım ama gururumu okşadın teşekkürler :) Ben de onların yanında kısa kalırım :))

A.C: Bitti evet artık görmüyorum ben, teşekkürler.

Adsız: Aksine bu blog bildiklerin gibi değildir, burada beğenenler ve beğenmeyenler fikrini belirtir ve yayınlanır, daha önceki yorumları okumanı tavsiye ederim hatta çok uzağa gitmeden kırmızılar yazısının yorumlarını da okuyabilirsin, biraz fikir verir sana, böyle yapmak yerine belki sen de neyi beğenmediğini açık açık yazarsın :).

Minik: Çok sağol :)

Aychulus:Bana öyle hissettirmedi doğrusu, hatta dün NYC'de yasayan bir arkadaşımın eşi beğenmiş bulabilir miyiz acaba falan oldular, demek hala var. Bence güzel bir elbise ama sen bilirsin tabi, sağol :)

Tugba: Amanın diyorum hiç bir fikrim yok, ne işim var ki orda? :) Zaten fashion one da yok biz de, artık yaşamana izin veremeyeceğimi biliyorsun değil mi? :)) İyi görünüyor muydum bari çünkü hiç fotojenik bir insan değilimdir :)

tugba dedi ki...

cadıcım zaten 3 saniyeden fazla gözükmüyordun dans ederken gördüm sadece yavaş yavaş açtığın için yüzünü azcık biliyordum zaten:) güzelsin canımmm

Unknown dedi ki...

Heh iyi bari :)

rumuz goncagul dedi ki...

cok vip gordum sizi sekerim.

Noni dedi ki...

Ayyy taç süper bayıldımmmm :)

Styleseeking Zurich dedi ki...

Ayakkbilarin cok hos cadi, kesinlikle öyle bi gece icin güzel bi kiyafet secimi!

Nesli

Unknown dedi ki...

Noni: Ben de bayıldım :)

Nesli: Merci beaucoup :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...