13 Haziran 2009 Cumartesi

.. ve final sorusu

Bilgisayarları başında soruyu bekleyen herkese günaydın :) Finalist olan 50 kişi için artık sona yaklaştık. Bugün tek bir soru var, Braun soruları bitti, o yüzden çok daha hızlı olmak zorundasınız. Sorumuz yine aynı:


Fotoğraftaki ünlü modeli tanıdınız mı?



a) Abbey Lee

b) Natasha Poly

c) Lily Donaldson

İpucu: Kendisi Gucci S/S 09 reklamlarının ve parfumunun yüzlerinden biridir.


Cevabını modacadisi.yarisma@gmail.com ' a atan ve doğru bilen ilk kişi Braun Silk-epil Xpressive'in sahibi olacak. Unutmayın talihli pazartesi günü açıklanacak, hepinize kolay gelsin!


14 yorum:

Unknown dedi ki...

Pazartesi günü saat kaçta açıklanacak?
Lütfen sabah erken saatlerde açıklayın...

nesrin dedi ki...

doğru cevabı buldum ama ilk olmadığımı biliyorum :((( saat tam 11 de giremedim çünkü...

Unknown dedi ki...

Pazartesi saat 10:00 gibi.

Adsız dedi ki...

soru cok zordu hepside gucci yüzüydü çk geç kaldım ve yinede yanlış yolladım :(

Arzu dedi ki...

ne yazıkki yanlış cevap verdim çok üzgünüm google beni kandırdı rüyamda bile görmüştüm kazanacağımı oysaki :( kazanan arkadası şimdiden tebrik ediyorum

Adsız dedi ki...

pazartesiye kadar heyecan devam edecek ozaman:)bari cevabı akşam verin:)

Unknown dedi ki...

Soru finale yakışır bir şey olsun istedim ama üzülmeyin başka bloglarda devam edecek bu, hala kazanabilirsiniz. Yetkililer pazartesi yazmamı istiyorlar, yapabileceğim bir şey yok ne yazık ki :(.

nesrin dedi ki...

soruyu 11 demiştin ama yayınlanma saati 10:23 ben mi yanlış görüyorum

Unknown dedi ki...

Nesrin daha once açıklamıştım yine açıklayayım o saat yayınlama saatini değil, postun yazılmaya başlandığı saati gosteriyor, tam 11:00'de kaydı yayınlaya bastığımdan emin olabilirsin.

crstflln dedi ki...

yolladim ben de. heyecanliyim pazartesiyi iple cekiyorum :)

Adsız dedi ki...

yarişma 12 de bitti demi cevabı çok merak ediyorum

nesrin dedi ki...

anladım o zaman. valla heyecanlandım gerçi 11.10 geçe yolladım ama şans tabiki.

Fatma Ç. dedi ki...

hepimize geçmiş olsun hakeden kazansın kimin en çok ihtiyacı varsa umarım ona nasip olur.Duyduguma göre uyanık insanlarımız finalist listesine 3-5 isim sokarak soru yayınlanır yayınlanmaz a b c diye sıra ile mail bombardımanına tutuyorlar moda cadısını aman cadıcım bunlara prim yaptırma dikkatli ol :)

Adsız dedi ki...

bende tam 11:01 de gönderdim doğru olduğunu biliyorum.kazanacağım ilk hediyem olacak.bir gün önceden epey gezmiştim göz aşinalım beni yanıltmadı inşalah ben kazanırım ihtiyacımda var :-)
derya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...