4 Haziran 2009 Perşembe

Bright colors

Stil in Berlin

10 yorum:

be dedi ki...

muhtesem!!!

Mel dedi ki...

ne kadar yakışmış etek...ay tatlılığa bak yerim onu ben..pempe pantolon ve kahverengi ayakkabı giyen için aynı şeyi söyleyemeyeceğim..

corcorella dedi ki...

sevgılı moda cadısı bı elbıse dıkdım yenı fıkrın benım ıcın onemlı blogumda var bakıp elesdırırmısın ltfn :D kombınler harıka yakın olsakda beım dolabımıda kombınlesen :DDDD

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Velet çok tatlı yaa eteğine bayıldım :)

ayawedding dedi ki...

canlı sonbahar renkleri:) hoş olmuş
benim blogumu da incelemenizi öneririm:) Aya Tasarım özel takı tasarımları sevgiler

Hesionka dedi ki...

nefis! bu sarıya taktım bu aralar zaten, bebişle beraber alıyım en iisi :P

Nihan dedi ki...

O sarı etekten ben de istiyorum kızıma. Aslında GAP'te bulmuştum son İngiltereye gidişimde ama çok adi görünmüştü o zaman gözüme. Çok pişmanım hakim bey. Bir dahaki sefere inşallah...

♥sibelinsu♥ dedi ki...

bu eteğin benzerinin pembesi de benim kelebeğimde var...kışın bile giydi...miniğin ayakkabıları da çok tatlı

Adsız dedi ki...

çok tatlı, çok tatlı, çok tatlı... Bu küçük ilerde modacı olacak, demedi demeyin:)))

nar dedi ki...

süper!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...