3 Ocak 2008 Perşembe

Öyle giyilmez, böyle giyilir!!



Yeni bir yıl, yeni bir ben :p O kadar kolaydı sanki değişmek ve değiştirmek... Hafif sinirli bir mizaçtayım yine bu aralar. Zaten elimizdeki tek moda kanalı Fashion Tv'de D-smart'a geçmiş, biraz basitti falan biliyorum ama en azından sevdiğimiz modelleri sıkca görebiliyorduk, gozumuz gonlumuz acılıyordu, fazla kanal seyretmediğim televizyonda bir kayıp daha verdik(Sinirimin sebebini Fashion TV'ye bağlamayın o kadar da diil :), genel ruh halim oyle). Gecenlerde gezinirken, "uzuntu insanı ne hale getiriyor" başlıklı yazımın kahramanı sahsın UGG versiyonuna inat, Sienna Miller'ın bu ayakkabıları son zamanlarda nasıl yorumladığı gozume takıldı, burda sizinle bir ders olarak paylaşmaya karar verdim. Ey ahali, bu ayakkabılar trend değildir, rahat olması ve ayaklarınızı sıcacık tutması sebebiyle giyilir, diye bir kez daha haykırmak istedim. Ayağımda UGG'larım dışarda kar, ayaklarım çok mutlu, peki ya ben?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...