8 Ocak 2008 Salı

Balenciaga'nın yeni yuzu: Jennifer Connelly



37 yasındaki aktris Jennifer Connelly, ünlü Fransız moda evi Balenciaga'nın 2008 ilkbahar-yaz reklam kampanyasının yeni yuzu oldu. Bir suredir kırmızı halıda Balenciaga tasarımlar içersinde gorduğumuz Connelly'nin, modaevinin baş tasarımcısı Nicolas Ghesquiére'in heykelimsi çiçekli elbisesi içindeki bahar kampanyası fotoğrafları, İngiliz moda fotografcısı David Sims tarafından çekildi. Bana gore değişik bir havası olan Connelly'nin, yuzunun hafif uzaylı tadında olduğu bu fotograflar pek fena gorunmese de daha once yapılan editoryal cekimlerde Connelly'nin giydiği bu ayakkabıların, boğazına kadar bacaklı modellerde ( bu çekimde kendisi Kanada'lı model Daria Werbowy olmaktadır) çok daha guzel durduğu veya durması gerektiği gibi durduğu tarafımdan gozlemlenmiştir. Yorumlarınızla siz de nacizane fikrinizi belirtirseniz, beni pek mesut edersiniz, ha tabi diyebilirsiniz ki olan olmuş, bize yorum yapmak dusmez, o da size kalmış :)

3 yorum:

SHOPKOLIK dedi ki...

şu en sondaki etek stiline takmış durumdayım. acaip hoşuma gidiyor. alt markalar bir an önce çıkarsın istiyorummm...

Unknown dedi ki...

Sevgili shopkolik,son cumlene gonulden katılıyorum ve istek listene bir tane de ben ekliyorum. Belki sende hatırlarsın,yine Balenciaga'nın 2006 kış sezonundan Beymen'nin billboard ve reklamlarında kullanılan gri,kısa,pofuduk bir etek vardı, hala onun gibisine rastlamadım, onu da yapabilirlerse memnun olurum :)

SHOPKOLIK dedi ki...

bulunca ilk isim seninle paylasmak olucak! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...