9 Ocak 2008 Çarşamba

Nisantası'nın yeni gözdeleri



Masallah yurdumda magaza acmayan luks tuketim markası nerdeyse kalmadı ( Lütfen Prada, Miu Miu, Stella McCartney.. vs diye hemen saymaya başlamayın :p ) Butceye gore yasayanlar için biraz uzucu olsa da, ulkemizin moda konusunda ufkunun genişlemesi ve markalara kolay ulasılabilirlik durumu açısından bu gelişmeler sevindirici.


Dun de tesadufi olarak yine aynı markalardan bahsetmiş olsam da ( Tamamen plansız, kafama gore yazdığım doğrudur ) bugun de, Balenciaga ve Louis Vuitton'dan bahsedeceğim ( Aslında Louis'nin torpili Marc Jacobs'tan kelli, severim biliyorsunuz, diğeri tamamen tesaduf ). Balenciaga ilk mağazasını İstanbul Nisantası'nda Bostan Sokak'ta eski Kartell mağazasının yerine açacağı fotografla kanıtlanmıştır. Boyner grubu tarafından getirilen bu markanın bazı urunlerine daha once Beymen ve Harvey Nichols'dan ulaşılabiliyorken artık tum koleksiyonları kendi mağazasından edinilebilecektir.


O sokaktan biraz aşağı yuruduğunuzde ise, Beymen'in karşı köşesinde Hugo Boss'tan boşalan yere Louis Vuitton'un geleceği ve çalışmaların yazdan beri devam ettiğini biliyorduk, dun akşam saatlerinde tesadufen onunden geçerken mal tasındığını gorup, kapı aralığından içeriye gizlice bir bakış attım ( Allah'ım deliriyorum sanırım ?) Dekorasyonun bittiği, sıranın ürünlerin yerleştirmesine geldiği ve acılışın yakın olacağını dusunurken, bugun benim bu dusuncelerime kesin cevap bir davetiyeyle geldi ki detaylara ikinci resimden ulasabilirsiniz.
Bakalım sırada hangi markalar olacak, gelişmeleri takipteyim, şimdilik ellerinizden sıkar, gözlerinizden öperim :)

3 yorum:

SHOPKOLIK dedi ki...

hmmm...cok ilginc bir gelisme...:) kokteyl raporunuda aliriz artik ;)
ben burada calisicak tipleri merak ediyorum...neye gore seciyorlar?

Ersanyus dedi ki...

size nasıl ulaşabiliriz, sitede iletişim bilgileri yok??

Unknown dedi ki...

Hahaha, evet yok sanırım,, teknolojik açıdan biraz zayıfım kusura bakmayın :) modacadisi@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...