14 Ocak 2008 Pazartesi

Bugun ne giydim ( Cadı gece gezmesinde:1.Perde)



Merhabalar, bazılarınızın beklediği uzere ne yazık ki bugun LV mağaza acılısı kokteyl yorumlarımı aktaramayacağım, cunku başka bir yerde olmam gerektiği için katılamadım :(((

Bugun ne giydim bolumumuzde ise aynı elbiseyi 2 farklı ceket ve çanta kombinasyonuyla giyip, her zamankinden farklı bir bolum yapmak istedim. Fotograflar biraz karanlık çıksa da, anlaşılacağını umuyorum.


1. Kombinasyon

  • Mina elbise


  • Kurt Geiger botlar


  • Zara siyah deri ceket


  • Calzedonia opak siyah corap


  • Mudo rugan siyah portfoy


2. Kombinasyon ( Ek olarak)


  • H&M siyah blazer ceket


  • Topshop metalik pembe canta


Burda o kadar iyi gorunmese de, ben 2. kombinasyonu beğendim, ya siz?









2 yorum:

SHOPKOLIK dedi ki...

OOO cok begendim. Ben ilkini begendim ama 2cisinin cantasiyla tercih ederdim...

Baris Ergin dedi ki...

Siyah canta daha guzel diil mi yav :)

ve kesinlikle ilkindeki ceket daha guzel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...