30 Ocak 2008 Çarşamba

Prada'nın çiçekleri



Dışarda kar yağarken, ben içerde çiçekli elbiselere bakıyorum ve derin derin iç geçiriyorum. Önümüzdeki ilkbahar- yaz çiçekler her yerde; elbiselerde, üstlerde, eteklerde, çantalarda. Bu çiçek bahçelerinden bir çiçek varki benim de gönlümü çelen: Prada'nın 2008 resort koleksiyonundaki kocaman, kabarık etekli, çiçekli elbiseleri. Bu elbiseler Carolina Herrera'nın giyeceği kadar geleneksel ama Chloé Sevigny tarafından taşınabilecek kadar da modern, bu işlevselliği yüzünden Miuccia Prada yine övgülerin en büyüğünü hakediyor. Bu kreasyondan en çok beğendiğim 2 elbiseyi sizin de beğeninize sunuyorum. Bu elbiseler nerde giyilir ki dediğinizi duyar gibi oluyorum, hiç önemli değil, kendinizi nerde bir prenses gibi hissetmek istiyorsanız orda :))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...