26 Şubat 2011 Cumartesi

Lacoste L!VE


Davetiyesiyle fark yaratan Lacoste'un yeni mağazası Lacoste Live Beyoğlu mağazası 22 Şubat akşamı açıldı. Itıiraf etmeliyim ki, geceye giderken, pek ümitli değildim ancak mağazanın adı kadar canlı parti atmosferi, beni yalancı çıkarttı, evet çok eğlenceli bir akşamdı.

Lacoste Live Beyoğlu store opened on Tuesday night and yes we had a one fun night :)


Iconjane hangi ayakkabıyı seçeceği konusunda kararsız görünüyor / Iconjane looks confused which shoe to choose.


Bu tişörtün rengini ve asimetrik kesimini beğendim, alırken  etiketini kontrol edeyim dedim, Dries Van Noten yazıyordu, Terkos'da surprizler bitmiyor :)


Tişört / Tee: Dries Van Noten?
Pantolon ve kemer / Pants and belt: Zara
Çanta ve ayakkabılar / Bag and boots: Topshop
Trençkot /Trench: MNG
Aksesuarlar /Accessories: Çoğunlukla H&M / Mostly from H&M





11 yorum:

Styleseeking Zurich dedi ki...

Hep güzeldin, daha da bi güzellesmissin!! Cok eglenceli bi partiydi sanirim.

Sümeyye dedi ki...

Süper tarz olmuşsun..:) tebrikler! Sümeyye

Fashion Mansion dedi ki...

Parti gerçekten çok eğlenceli görünüyor en azından davetiyesi gerçekten çok yaratıcı! Sende çok şeker olmuşsun umarım güzel vakit geçirmişsinizdir :)

Adsız dedi ki...

tişörtün rengi çok güzel tabii lacost ayakkabılar herşeyden daha güzel sevgiler :D

Unknown dedi ki...

Tshirt gercekten cok hos! Dries Van Noten olmasida ayri bir guzellik:)
H&M geyikli yuzukten bende aldim, cok tatli degil mi:) arada sirada yanlislikla kendimi boynuzlarla poke etsemde yinede severek kullaniyorum, haha

fashion by kitty dedi ki...

kıyafetinii çok begendimm blogununda takipçisiyim senide bloguma bklerm izlersen çok sevinirim sevgiler.

http://fashionbykitty.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

nekadar sıkış tıkış gibi duruyor ortamm:) Ayakların üşümüyor ya ne diyim süper:)

Wear A Smile! dedi ki...

geyikli yüzüğüne ve ojelerine bayıldım!
ojenin markası ne?? :)


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

hep bu tarz bi pantolon arıyodum , pantolonunu nerden aldınnn ?

Adsız dedi ki...

ayakkabıları nerden bulabiliriz ki ?

Adsız dedi ki...

dries van noten dedin ben sana alexander mc queen diyim de küçük dilini yut. kadıköyde bir ihraç fazlacı dükkandayım, çok şeker bir cape tarzı kaban asılı kasanın üstünde, ay dedim bu ne şeker kaç para? 350 TL dedi yuh dedim, adam diyo ki abla bunlar "feşın", dedim ne kadar feşın olabilir 350 tllik, elime aldım denemek için bir de baktım etikette bayağı alexander mc queen yazıyor, gümrükte çekerken arada bunlara da veriyolarmış...şaştım kaldım..ipek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...