21 Şubat 2011 Pazartesi

Black and sheer


Mutlu pazartesiler!  Size Pera Palace otelinin yeni halini ne kadar çok beğendiğimi anlatmıştım ve bugun ne giydim postunun  mekanı olarak da sizlere kısmi de olsa, bir kez daha gösterme fırsatım oluyor. Elif Cığızoğlu defilesi için,bir süredir pek çok koleksiyonda gördüğümüz seffaf bir gömlek ve dar etek ikilisini seçtim ama bence  bu fotoğrafların esas olayı gösterişli ve antika parçalardır.

Happy mondays! I told you that I liked Pera Palace Hotel a lot and today I have another chance to show you more details from that gorgeous place.For Elif Cığızoğlu's show, I was wearing a sheer shirt, which is an ongoing trend at all the fashion shows as well as on the streets,  with bodycon skirt but in my opinion the antique furnitures are the star pieces in these photos.



Gömlek / Shirt: H&M
Etek/ Skirt: River Island
Çanta / Bag: Vintage
Ayakkabılar/Shoes: Nine West
Bileklik /Bracelet: Topman

15 yorum:

Unknown dedi ki...

nostaljik cadı:)
etek ve saçlar favori

tuguna dedi ki...

saclarin cok uzamis ne guzel cadi, kiyafetini de sevdim. ben de bi suru seffaf ust aldim ama gunduz ic camasiri ustune giyebilme konusunda rahat olamiyorum, sen napiyosun gunduz?

kuvvetli dedi ki...

seçimin bence cok hos olmus .. antika parçalar olayı daha da bi çekici hale getirmiş gercekten .. ama ben antika parcalar mı kareyı guzellestirmis yoksa senmi bilemedim ...
cok hoş cıkmıssın ..

Adsız dedi ki...

tabloyu çok beğendim..

http://sutlugofret.blogspot.com/

Ilgın dedi ki...

Bence fotoğraftaki esas gösterişli parça sensin burada cadıcım ama tabiki antikalar da (özellikle tablo) bir harika!

demet dedi ki...

Etek gömlek ve duruş süper =)


http://hayatmodadanibaret.blogspot.com

Fashion Mansion dedi ki...

etek super!

min dedi ki...

eteğin hastasıyız...yeter giydin, satsan artık..?

deniz saatçioğlu dedi ki...

Çantana bayıldım.

Unknown dedi ki...

Mersi,mersi :)
Tuguna: Gündüz daha bustiyer tarzı iç çamaşırıyla giyilebiliyor bence.
Min:Satayım? İlgileniyorsan modacadisi@gmail.com a mail at :)

Noni dedi ki...

Ne kadar zaman geçerse geçsin, inişler çıkışlar olsun, buraya ara ver, taşın, vs... bu bacaklar muhteşemliğinden birşey kaybetmiyor bunu bilir bunu söylerim ;)

Unknown dedi ki...

Noni: :)))) Ne güzel iltifat bu, teşekkürler :)

ginalollobrigida dedi ki...

Saçların süüüper, kesimi duruşu, parlaklığı filan..Bayıldım.(maşallah) Kullandığın bir bakım ürünü varsa paylaşır mısın bunu bizimle? Birşey gizlediğini sezersem nazarım değer ona göre :p

Wear A Smile! dedi ki...

tüm kıyafeti çok yakıştırmışsın ama benim favorum şeffaf bluz..
ben de iki rengini aldım, özellikle deri pantolonlarla ve şortlarla kombinlemeyi çok seviyorum..

http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

bütünüyle beğendim :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...