11 Şubat 2011 Cuma

Vanessa Bruno 2011-2012 Pre-Fall Collection


Moda da geri dönüş yaşanan yıllardan en çok kullanılanı 70'ler oldu. Öyle ki, önümüzdeki kış için bile hazırlanan lookbook larda etkilerin devam ettiğini görmek mümkün. Bol paça pantolonlar, geniş kenarlı şapkalar, retro desenler, diz üstü çizmelerle Vanessa Bruno da 70'ler sevgisini göstermiş.

'70s are the most favorite years in fashion, even next winter lookbooks will continue with the trend. Designer Vanessa Bruno is also showing some love for the '70s, using wide leg pants, floppy hats, retro prints and over knee boots for her 2011-12 pre-fall collection.







Refinery29

7 yorum:

Unknown dedi ki...

üstüste giyinme sanatı..

S:U: dedi ki...

bunlar benim olsun.. :) bayıldım..

Adsız dedi ki...

ne kadar kalitesiz fotolar koymuşsun cadıcım.mod'a göre takıl blogunda aynı fotolar süper kalitede.bu klas bloga bu kalitesiz düşük ayarlı fotolar yakışmıyor dikkat lütfen:)
ayşe

Mell'in Çöplüğü dedi ki...

sonunda..bu yıl benim yılımdı zaten artık insanlar bu kız ne giymiş diye bakmıyolar bana heyyooo :):)

Noni dedi ki...

Artık burayı boşlamaya başladın Moda Cadısı :(

Unknown dedi ki...

Noni: taşınma işleri, ev yerleştirme..vs gibi işler peşinde koşuyorum o yüzden biraz beni affedin.

Adsız dedi ki...

manken ne çirkin ya hastalıklı gibi başkasını bulamamışlar mı... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...