10 Şubat 2011 Perşembe

The classics


Hani size demiştim ya, ben IFW kapsamında sadece Elle'in Enerji Müzesi'ndekii partisine gittim diye, işte bugunun postu, o gün ne giydiğimden ibaret. Suni deri pantolon, beyaz gömlek, leopar deseni.. gibi klasiklerle oluşturulan bu kıyafetin detayları nelermiş, görelim:

Remember that I told you, I've only been to Elle's party during IFW, today's post is about what I wore to the party. Leather like pants, white shirt and leopard prints were classic essentials of my outfit and here are the details:

Pantolon  ve botlar /Pants and boots: Topshop
Gömlek(Yeni) /Shirt (New) : Zara
Palto ve zincir bileklik  /Coat and chain bracelet: H&M
Çanta /Bag: Vintage
Altın yüzük ve bileklik /Gold ring and bracelet: MNG
Muse yüzük /Muse ring: Disney Couture






16 yorum:

NALAN HAZNEDAR dedi ki...

çok şık olmuşsn cnm

Unknown dedi ki...

git gide daha mı çok kayıyorsun vintage'a :)
bir de saçlar hep düz olsun böyle çok yakışıyor.

Pelin dedi ki...

cadı saçların çok güzel oldu

nora vintage dedi ki...

cadi cantana bayildim. zincirinde detay bile cok hos. elinden cikarmayi düsünürsen haberim olsun.
ojeler nerden?

Unknown dedi ki...

gözlerimiz ifw de seni aradı ama göremedi.

Moda Tutkusu dedi ki...

Vintage çanta konusunda uzmanlasmissin artık:) nedense ben cesaret edip alamiyorum! Ama yine de merak ettim nerden aldın?

Adsız dedi ki...

süpersin :)

Trendtastic NY dedi ki...

niceeeee!!!!! bende yeni bir leopar ceket ismarladim bakalim nasil cikacak:)

DENiZ dedi ki...

Istisnasiz her parca benim tarzim! Cok cook yakismis sana ;)

Adsız dedi ki...

tam anlamıyla muhteşem bir kombinasyon olmuş ve size de çok yakışmış... bu arada saç renginizi de bayıldım hangi renk acaba??

Ilgın dedi ki...

perfect!

sincity dedi ki...

Yani şimdi bidaha hiç 'h&m'leri nereden alıyorsun cadı?' sorusu gelmiycek mi?:((
:)

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Modarator: Keşke daha çok parça edinebilsem.

Pelin: Ben de memnunum kendilerinden :)

Banu: Ok :) Ojeler- Orly enchanted forest.

Cindrella: evet, motivasyon seviyem engelledi beni :)

Moda Tutkusu: En kolay parçalar bence çantalar,bu Barcelona'dan.

Trendastic: Nerden?

aDSIZ: Bilmiyorum ki.

Ilgın: Ya nerdesin sen?

Sincity: Ben de buna şükrediyorum :)

Ilgın dedi ki...

burdayım burdayım! Her zaman yazmasam da hep takipteyim :)

Adsız dedi ki...

ama çok utangaç görünüyorsunuz ikinci resimde tamam salaş bir tarafınız varken üçte suç üstü yakalanmış gibisiniz :( özür diliyorum hem banane ki can sıkıntısı işte, çok hoş görünüyorsunuz

simges dedi ki...

ne kadar zamandır takip ederim seni anladım ki saçların dümdüz olunca çok çok iyi oluyor şekerim:)makyajını da çok beğendim buarada:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...