10 Şubat 2011 Perşembe

Prada'nın yeni gözlük koleksiyonu


Burada illustrasyon içeren kampanyaları, paylaşmayı çok sevdiğimden Prada'nın yeni gözlük kapsül koleksiyonuna seyirci kalamadım. Prada'nın 2011 ilkbahar/yaz  koleksiyonundan esinlenilen koleksiyonun adı  "mimimal baroque". Sadece 500 adet üretilip, Şubat ayı içinde satışa sunulacak bu koleksiyon için Ivo Bisignano, Marcela Gutierrez ve Andrea Tarella ile işbirliğüne giden Prada iyi bir iş çıkartmış.

I really love to share campaigns with illustrations on my blog so Prada's new eyewear capsul collection is no exception. the collection is called minimal baroque and inspired by their SS'11 collection.  Prada worked with  three artists  Ivo Bisignano, Marcela Gutierrez ve Andrea Tarella for the promoting of their campaihn and teh collection will be released during February so  kudos to Prada.


olyafirst

4 yorum:

Guz dedi ki...

kahveyi cok sevdim!

Adsız dedi ki...

Aman yarabbi dedim ilk gördüğümde..çok iyi :)

idilceyhan dedi ki...

oyuncak gibi sanki, ve hani başka bir dünyaya aitmiş gibi bir hayal dünyasına filan. zaten spring koleksiyonu tamamıyla öyle Prada'nın. çok şirin ya... ben de birkaç hafta önce koleksiyondaki kürk şallara takmıştım, blogumda var =)
idilceyhan.blogspot.com

Adsız dedi ki...

I like it very much!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...