8 Eylül 2009 Salı

Merhaba gerçek hayat

Bebek balıklar
Baby fish
Keşke bizim de bir teknemiz olsaydı.
I wish we had a boat, too.


Alaçatı'nın sokak köpekleri, hepsi birbirinden şirindi, onlarla bayağı ilgilendik.

The dogs that live on the streets of Alaçatı, we spent quite some time with them.



Today, I've started my first day at work with a dark and rainy September morning, I hope the sun shine I've gathered on my holiday will be enough for the upcoming rough days. As I mentioned before the vacay outfit posts will follow but I have to share some moments and thoughts first.

İmren'de tatlı zamanı
A dessert break at İmren
Bir çift flip flop, bolca dergi ve ipod tatilin olmazsa olmazları

A pair of flip flops, a lot of magazines and ipod are the holiday must haves.

Hayat kurtarıcı çantam, onu diğer fotograflarda da bol bol göreceksiniz :)

My life saver bag, you'll see it a lot in the upcoming pics :)

A blurry moonshine from our balcony.

Balkonumuzdan bulanık bir mehtap.

Alaçatı'daki Kumrucu Şevki'nin önündeki kedi ailesi, anneleri çok şekerdi.

The cat family in front of Kumrucu Şevki in Alaçatı, mom was so cute.
1. Neden denizde biraz vakit geçirdikten sonra saçlarımda elde ettiğim dalgayı evimin banyosunda elde edemiyorum?
Why I can not get the same waves in my hair, in my very own bathroom at home, like I had after swimming?
2. Tuval Restoran'ın ünü abartılıdır.
Tuval Restaurant is an overrated place.
3.Bana göre eğer Alaçatı'ya PWA sörf şampiyonası sırasında gitmeyecekseniz, gidilebilecek en iyi zaman Ağustos'un son haftası ve Eylül'ün ilk haftası gibidir, gereksiz kalabalık uzaklaşmış ama her şey yerli yerindedir, 1 eylül'den itibaren bazı yerlerin sezonu kapattığı da görülmüştür.
In my opinion, if you don't go to Alaçatı during PWA Wind Surf Championship, the best time is between the last week of August or the first week of September. The unnecessary crowd was left but everything was in the perfect condition but I've seen some places shut their doors after 1st of September.
4. Bu sefer beceremesem de bir dahaki sefere daha hafif bir bavulla gitmek en büyük hedefim.
I couldn't succeed this time but my first aim for my next vacation is to pack a lighter suitcase.
5. Ağlamayan, annesine dünyayı zindan etmeyen bir bebek/çocuk diye bir şey yoktur.
The babies/kids who don't cry and don't turn their moms' life to a nightmare, do not exist.
6. Neden tüm restoranlar latin müzik çalmak zorunda, lounge müzik diye bir şey var kardeşim :)
Why all the restaurants have to have latin music, hey people there's another genre called lounge music.
7. Uzun tatilim boyunca bir sürü, kedi ve köpek sevdim ancak hiç birisi pahalı eti yedikten sonra elimi tırmalayan sarman kedi kadar kalbimi kırmadı :))
All through my long holiday , I've petted a lot of street cats and dogs but none of them broke my heart as a tawny one who scratched my hand after eating the expensive meat :) .
8. 7 gece, 8 gün aynı yerde geçirilmesi planlanan tatil benim için uzun ve sıkıcıdır, ben daha hareketli tatilleri sevdiğimin farkına vardım.
I planned to stay at the same place for 7 nights and 8 days but it turned out it wasn't something that I wanted, I like holidays with more action and plans.
9. Tatil boyunca fotoğraf konusunda kaprislerimi çeken sevgiliye buradan teşekkürler.
My boyfriend had to bear with all my nagging about taking my pics, thank you sweety.

20 yorum:

Adsız dedi ki...

öncelikle merhaba,

saçlar konusunda benim de yarama parmak bastığınız için değinmek istedim:)

denizden çıktıktan sonra oluşan mükemmel buklelerin sırrı denizin tuzlu suyu. saçların denizden sonra o kadar zahmetsiz şekil alması ne kadar güzel değil mi? evde duştan sonraki saçlar ben de hayal kırıklığı yaratmıştı. ben çözümü tatilden dönerken yanıma bir şişe deniz suyu alarak buldum duştan sonra saçıma spreyliyorum:)

bir de yanılmıyorsam saçlarda denizden sonraki etkiyi yaratmaya yardımcı olan toni&guy'ın balsam ve spreyleri var. belki ilginizi çeker diye yazdım.

yazıyı çok uzattığımın farkındayım, umarım fazla vaktinizi almamışımdır. denizden sonraki saçlar dediğinizde kendimi tutamadım çünkü:)

selamlar..

müji

alışverişkolik (: dedi ki...

Aaaoww! Ne çok ortak düşüncemiz varmış :) Çantanı çok beğendim.Yeniyse;nerden aldın?

Stilcatcher dedi ki...

Şekerim,5. şıktaki eziyet konusu var ya,elin gavur çocukları öle değil ama?Çok dikkat ediyorum özellikle tatilde iken, mızıklık yapan sesler hep bizimkilerden çıkıyor:)
Keyifli tatil yapmışsın, keyifli de bir yıl geçir bea Cadıcım.

Unknown dedi ki...

Müji: Ne demek istediğiniz kadar uzun yazın ben okumaktan memnun olurum :) Toni& Guy değil de bumble& bumble dı yanılmıyorsam surf sprey diye bir urunu var ancak 13.9 blogundan Yasemin denemişti ve saçları kaskatı yapan sıradan bir sprey olduğunu söylemişti, sizin dediklerinize de bir göz atarım, teşekkürler:)

A.kolik: :)) Amerika'dan arkadasım hediye etmişti, burada çok az kullandım ama tatilde çok işime yaradı,teşekkürler.

Itır: Öyle genel bir düşünce var haklısın, bizm cevremizdekiler genelde yerliydi, bir Alman bebek vardı o da sessizdi evet :)

Adsız dedi ki...

hosgeldin cadi, bir suru guzel fotografla donmu$sun, fotolara bakmasi bile zevkli kimbilir oralarda olmak nasil zevkliydi :) bu arada cadi pazari hayirli-ugurlu olsun, umarim kullanmadigin cicilerden kurtulursun, boylece dolaplarda yenilerine yer acilir ;)

Nihan dedi ki...

O dondurmali irmik helvası mı???

tuguna dedi ki...

Agggh tatil fotolari. Allahim yne bitti di mi tatil, ne cabuk geciyor -ki ben epey uzun kaldigim halde kesmedi-. Aslinda annesine babasina sorun cok fazla cikarmayan bi bebek taniyorum yakinen:P Itir'a katiliyorum yerli bebekler genelde cok huysuz ve zaptedilmesi zor oluyor. Acaba bizimki burda yasadigimiz icin gavur bebek kategorisinde mi degerlendirilmeli:) Bence bebeklerde degil suc, anne babada. Burda belki yuz kez bebegimizle yemege ciktik, baska bebekli aileler de vardi. Hickimse bunalarak, aci icinde yemedi yemegini. Sakin sakin zaman gecirildi hep. Kiyafet fotolarini da merakla bekliyorum. Opucukler.

Unknown dedi ki...

Salıncak: Teşekkür ederim,güzeldi ama bitti işte :)Umarım öyle olur :)

Nihan:Evet,damlasakızlı dondurmalı, sever misin? Burada mısın sen?

Tuguna: Yaz bitti yaa, çabuk ve biraz boş geçti :( Çok şanslısın o zaman, belki oraların havasından suyundandır :))

Doorstepping dedi ki...

Çeşme 30dk.lık yolda ama işten güçten, arkadaş düğünlerinden 2 haftadır gidemedik.
Neyse senin fotolarla avundum! Bayaaa kaldın dinlenmişsindir herhalde, gerçeklere dönüş felaket di mi?

Ilgın dedi ki...

Hoşgeldin:) Aynı soruyu çok sormuşumur ben de ... Neden denizden çıkıp saç biraz kuruyunca oluşan o dalga hiçbir şekilde elde edilemiyor? Bilimsel bir açıklaması olmalı;)

alışverişkolik (: dedi ki...

Aaa,eklemeyi unutmuşum.Tatil fotoğraflarını 4 gözle bekliyorummm! :)

ebru dedi ki...

cadı bu yorumum bır oncekı postun ıcın..bıt pazarın hayırlı olsun..ama soylemeden gecemıycem..sergıledıgın kıyafetler berbat..ınsan hangı akla hızmet bunları satın alır bılemıyorum..burda senı takıp eden ınsanlar ıcın daha dıkkatlı davranabılırdın..özenlı davaranabılırdın..senı uzun suredır takıp edıyorum ama artık yok yanı..sırf dolabındakılerden kurtulmak ıcın satıs yapıyosun..bunların parasal bır degerı olamazkı.gercek bıt pazarında bıle tezgahta duruuur..kusura bakma ama..kıyafetler böööö derecesınde..bu yorumu yayınlamayacagını bılıyorum ama senın okuman farkında degılsen farkına varmanda guzel olur..bye canım..

Nihan dedi ki...

Pazartesi geldim. Sakizli dondurma aslinda sevmem ama Imreninki gercekten basarili bence, irmik helvasi dondurma kombinasyonu ise muhtesem zaten.

meliss dedi ki...

tam olarak görmedim ama alacatının dışına çıkmadn glba cadı=)ben 1.5 ay kaldım anca yetti cunku. =) karaokelr,oldies but goldies partylri,michael jackson geceleri,kenan doğulu,sayısız partyler vardı cunku heryerde..

Unknown dedi ki...

Cosmagenda: İşe gelmek iyi değil ama Istanbul'a gelmek güzel :)

Ilgın: O acıklamaya kavusursam burda olur zaten :))

A.kolik:Yoldalar, önce gündüz, sonra gece fotograflarını ayrı ayrı koyacağım.

Ebru: Bu yorumu yayınlamayacağımı düşünmüşsen kesinlikle beni tanımamışsın demek ki :) Ben dolabımı boşaltmaya çalışıyorum dedim, hatta kıyafetleri üzerimde bile koymadım ki olduğundan çok farklı gözükmesinler diye, e ben bunları zaten demişken senin yorumun biraz fazla olmuş bana kalırsa, unutma ki somebody's trash is someone else's treasure diye bir laf vardır ve bu pek çok şey için kullanılabilir, herkesin aynı imkanlara sahip olmadığını unutmamamız gerekir sanırım, ne dersin?

Nihan: Sakızlı her şeyi severim :)))

Meliss: İlk gittiğimde Babylon'da Nil K. vardı,ben pek türkçe müzikte dinlemem zaten, sadece bir gece dışarı çıktım denebilir o da Makah Beach'de Kasey Taylor'u dinlemek için, zaten Çeşme tarafına hiç gitmedik,bir de ben burada gece dışarı çıktığım için öyle bir şeyler peşinde değildim ama MJ gecesi olsaydı koşa koşa giderdim :)

Adsız dedi ki...

tatiliniz erkeklerin askerlik anılarına dönücek sanırım.eskiden zevkle okurken kaç gündür düzgün modayla ilgili birşey göremedik...umarım tatiliniz iyi geçmiştir.bir izmirli olarak alaçatıdan memnun kalmanıza sevindim..

Unknown dedi ki...

:)) 2 post falan daha katlanmanız gerekecek çünkü henüz kıyafet postlarını yapamadım,sonra normal akışımıza döneceğim, söz :))

Adsız dedi ki...

cadı bit pazarına koyduğun şeylere bayıldım..uygun fiyatlarına göre süper şeyler bence..iyi satışlar demek düşer bana da :))

Kumral dedi ki...

Adsızın yazdığına çok güldüm yaaa. :D flip flopları nedense hiç sevmiyorum. fotodakiler gisele bundchen in tasarımı sanırım. neyse en azından rengi güzel. :)

Unknown dedi ki...

Yok onunkiler Ipanema ama benimkilerde aynı memleketten :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...