26 Eylül 2009 Cumartesi

Bienal'de bir cadı

O sabah yaz indirimden aldığım yeni kırmızı botlarımı giyerken, Bienal ortamıyla bu kadar uyumlu olacağını bilmiyordum :) . Benim için fazla politik olan ve hayranlık uyandıran eserler içermeyen Bienal, bu post için harika bir arka plan oldu.

I had no idea that my new red boots  I got from summer sale will be that harmonious with the Biennial atmosphere. There were many politic elements and less amount of pieces that I admired but no doubt it was great background for this post.



Tayt ve botlar / Leggings and boots: Zara - Üst/Top: Ginatricot - Ceket/Jacket:Moto - Şal/Shawl:Vero Moda - Çanta/Bag: Longchamp - Broş/Pin: Vivienne Westwood

9 yorum:

deniz dedi ki...

bienali bu sene epey zayıf buldum. ama senin kıyafetin eksikliği kapatmış :) çok çok çok güzel olmuş, basit ve güzel.
acaba aynı günde mi oradaydık merak ettim şimdi. keşke karşılaşsaydık :)

Unknown dedi ki...

Kırmızı botlar çok yakışmış cadıcım, 2. resim favorim(=

Fashioncholic Girl dedi ki...

botların çoook hoşmuş // yeni mi aldın ??? ve gerçekten arka plan ve kıyafetlerinin renk uyumu da süper olmuş ;)

Adsız dedi ki...

cadı ! dershaneye giderken denicem bu kombini..üstündeki çoğu parça alınacaklar listemdeydi zaten :)))

pembe fiyonk dedi ki...

yakıştırmışsın.şalınla tarzınla bienalde bir sanatçı gibi görünüyorsun :)
ayrıca istanbullular çok şanslı harika etkinlikler oluyor oralarda.

Adsız dedi ki...

merhaba modacadısı,
ben marc jacobs çanta ve ayakkabılarını nerden aldığını soracaktım.Mağazasından mı yoksa internetten mi? Bunun kısmen ekonomik bir yolu var mı? :)

Unknown dedi ki...

Merci merci :)
Anlytic: Ben bayramın 1. günü oradaydım, hayalkırıklığı bende de var.

F.G:Zara yaz indiriminin ilk gunu almıştım sanırım 3 Ağustos'tu.

Pembefiyonk: Sanatçı ha, bunu sevdim :) Bu etkinliğe dair konusuyorum,bir sey kaçırmıyorsun :))

Adsız: Tüm çantalarımı Marc Jacobs'ın Akaretler butiklerinden aldım, ayakkabıları ise ebay,Beymen'in Fulya'daki outlet mağazası Designers on sale'den aldım şimdiye kadar. Ebay'de Türkiye'ye oranla daha uygun fiyatlar ama son yıllarda oranları daha da artan indirimleri takip etmeni öneririm, bazı seyleri 1/4 fiyatına bile alabiliyorsun :).

alışverişkolik (: dedi ki...

Botları çok beğendim yalnız beni şaşırtan bir durum var;aynı tarzda giyindim ben bugün.Renkler de aynı,markalar farklı. Gerçekten çok şaşırdım :)


Bu arada;güzel günlerde giy yeni botlarını :)

pınar gencal dedi ki...

kırmızı bot bu sene o kadar trend kii..Elini çabuk tutup hemen bir tane edindiğin için seni kutlarım. Bende bir süredir bu kırmızı bot trendini yeni konu olarak kendi bloğuma eklemeyi düşünüyordum.
Bu arada tesadüfi gelmiş olduğum bloğuna bayıldım.Ellerine sağlık,emekle ve severek hazırlanmış olduğu o kadar belli ki... Başarılarının devamını dilerim. Bir ara benim bloğuma bakıp fikirlerini de söylersen çok sevinirim.Sevgiler...
www.yasasinben.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...