2 Eylül 2009 Çarşamba

Is it already fall?



İstanbul'a sonbahar gelmiş dediler, ben burada hala yazı yaşıyorum dolayısı ile tatilden önce giydiğim yazlık kıyafetleri post etmeye devam ediyorum :) .

Elbisenin retro havasını yine benzer parçalarla tamamladım, saçım da her zamankinden kabarık ( Mümkün olduğu kadar ;) )
They told me the fall has arrived to Istanbul, where I live, but I'm still living summer in Alaçatı so my outfits are still summery (I shot them before my holiday). I tried to use retro inspired pieces like the dress itself and get my hair bigger than usual ( Well as much as it could ;) )
Elbise /Dress: H&M -Kemer /Belt: Topshop - Ayakkabı/Shoes: Bershka - Çanta /Bag: Marc Jacobs - Gözlük/Sunglasses: Ebay - Bileğe dolanan zincir/Chain used as bracelet: Indus

15 yorum:

Penny dedi ki...

Amazing dress and great pairing with the belt!!

Pınar dedi ki...

Elbiseye bayıldımmm cadı tiril tiril görünüyor çok cici olmuşsun. vee bu saç modeli düzden daha havalı olmuş bence ;)

alis dedi ki...

Elbise gerçekten çok yakışmış, kemerle de harika olmuş. Çantaya zaten yorum bile gereksiz, mükemmel. Bu elbise yurtdışı H&M mi yoksa made in turkey H&M mi? Bu ay bir yurtdışı gezim olacaktı ama bilet aldığım havayolu iflas etti ve param yandı, en çok H&M için hevesleniyordum ama gezi yattı ve şu an resmen bunalımdayım :(

Unknown dedi ki...

kim demiş onu Cadı??? Burası gayet sıcak:(

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

ben sonbahar alışverişime başladım. shopbop'u herkese tavsiye ederimmm :)

http://kristal-kure.blogspot.com/2009/08/wwwshopbopcom.html

Stilcatcher dedi ki...

Kandırmışlar seni:))bugun 28 filan vardır herhal:)))

Adsız dedi ki...

elbisenin içindeki maviler çok hoş..kemerle harika olmuş..çanta ayakkabıyla aynı renk olsaydı keşke süper olacakmış..ama yine de süper :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Yine çok hoşsun cadıcım, istanbula gerçekten sonbahar geldi. Eğlenmene ve de dinlenmene bak sen oralarda, ne güzel :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sen gibi değil ama güzel:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

cadı! gözlüğe bayıldımm!

Adsız dedi ki...

Kahverengi kemer mavi elbiseye cok yakismis, ayakkabilarda cok güzel!

Unknown dedi ki...

Thank you/Teşekkürler/Gracias :P

Alis:Aa nasıl olur ya, hangi havayoluymuş bu, kontrol ettin mi bir sahtekarlık olmasın? Burada buldum ben bu elbiseyi, üzülme eminim başka seyahatler olur, nereye gidecektin desem seni üzmem umarım?

Missred: 1 gunluk yağmur sonrası duzelmiş sanırım ben bir süre soyle 20-25 lerde gitsin de güzel ceketli falan bir şeyler giyeyim istiyorum :)

Pink: Elbise aslında yeşil tonlarında demek mavi gibi gözüküyor :)Yalnız çantanın rengi,ağaç gövdeleri ile birebir aynı nerdeyse.Ben özellikle farklı renklerde seçtim fazla sevmiyorum birebir uyum ;)

Seda: Evet bana göre biraz az modern ama bazen böyle giyinmek hoşuma gidiyor tammaen başka bir tarz, teşekkürler :)

alis dedi ki...

Viyana'ya gidecektim SkyEurope adlı slovak budget havayollarıyla. Biletleri fazla ucuzmuş anlaşılan ki fena şekilde battılar, keşke benim aldığım bilet de o kadar ucuz olsaymış :P Bir daha şirketin durumunu 1-2 ay borsada takip etmeden bilmediğim havayollarından bilet almayacağım :)

alışverişkolik (: dedi ki...

Dress is wonderful..And you're wonderful,too! :)

Unknown dedi ki...

Viva ve A.kolik: Çok tesekkürler:)

Alis: Üzücü bir durum, geçmiş olsun :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...