23 Eylül 2009 Çarşamba

Burberry'nin Londra'ya dönüşü muhteşem oldu

Londra Moda Haftası'nın 25. yıldönümünde evine dönme kararı alan Burberry Prorsum defilesi görkemli bir kapanış yaptı. Aralarında (tabiki )Emma Watson, Mary Kate Olsen, Gwyneth Paltrow, Victoria Beckham.. gibi hatırı sayılır ön sıra kuşlarının bulunduğu şova deyim yerindeyse drape damgasını vurdu.Drapelerin, fırfırların, askeri kemerlerle birleştirilmesi, tümüyle cici kız olmamamızı öğütler gibiydi. Omuz detayları ile yeniden yorumlanan klasik Burberry trençkotları benim tarafımdan da istek listesine yazılırken, bej, sarı, pembe,yeşil,lila ve mavinin pastel tonları pırıltılı detaylarla hareketlendirilmişti.

Burberry's home coming was magnificient on closing of the 25th Anniversary of London Fashion Week. There were many front row birds present at the show like Emma Watson ( ofcourse), Gwyneth Paltrow, Victoria Beckham,Mary Kate Olsen.. etc. Drapes were all over the runway but military belts were recommending us not to be total girly girls. The classic trenches were interpretted with new shoulder details which are nowon on my wish list. All pastel hues of nude,yellow,pink, lilac and blue were acceptable but they were jazzed up with sparkling details.








Style

9 yorum:

sincity dedi ki...

en baş sağdaki sarışın ablayı iki kere eklediğine göre evrene "işte bu trençkot iyice bak yanlışlık olmasın sonra.."mesajı veriyorsun
cadı
:)

Unknown dedi ki...

:)) Çok resim olunca arada kaynamış, çıkarttım, merci.

Nihan dedi ki...

Ben çok sevdim o trenchi ve fekat içine ne giyilir bilemedim. Kolları çok dar.

Unknown dedi ki...

Eteklere bayıldımm!!

Ozan Alçın dedi ki...

Gerçekten Harika!

diLay dedi ki...

offf hepsi gercekten tek tek şahane :)

alışverişkolik (: dedi ki...

Hepsi ayrı ayrı fevkaladenin fevkinde! :)

Unknown dedi ki...

Trench elbise olarak giyiliyor bence zaten :)

Nihan dedi ki...

Ama ben gördüm birinin üstünde amacına uygun olarak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...