4 Haziran 2009 Perşembe

Yine indirim

Son Beymen indirimlerinden sonra bana neden bizim haberimiz olmadı şeklinde çıkışan ve çıkışmayan tüm sevgili okuyucular; yoğun istek üzerine Beymen'de 4-7 Haziran tarihleri arasında yine 2. ayakkabı ve çanta festivali var. Bu süre içersinde kadın-erkek ayakkabı ve çantaları % 35 indirimli olacak, artık iş çıkışı mı ne zaman gidersiniz bilmem ama ihtiyacı olanlar, sadece bakmak isteyenler, haydi Beymen'lere.

After last Beymen sales ( A huge department store like Saks, Bergdorf..etc) some readers said if they only knew about it so now I'm announcing 2nd shoes & bags festival in Beymen from 4th to 7th June. Shoes and bags for both women and men will be reduced 35 % so if you need something like that or just to take a look, schedule your time ( After work maybe ? ) and visit Beymen stores.

5 yorum:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Cadı bütün Beymen'lerde var mı, Fulya'daki outlet de buna dahil mi acaba biliyor musun?

Unknown dedi ki...

Sanmıyorum,olsa ayrıca belirtirlerdi,sezon ürünlerinde geçerli bu indirim diye anladım ben.

Stil Direktoru dedi ki...

MODA CADISI öncelikle yorumun için teşekkür ederim.

Kıbrıs'dan yeni döndüm de ancak iadeyi ziyarete gelebildim :) Bu BEYMEN beni öldürecek şişti kartlar yine.

Bu arada BEYMEN'in hikayesini de yazayım sana. BEY mi MEN mi denmiş ilk başta sonunda da BEYMEN'e karar verilmiş.

Ben bir zamanlar muhasebesine bakıyordum da o zaman öğrendimdi. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Bey olmaması iyi olmuş :) Evet Beymen azıttı harbiden her indirimden bir şey almak imkansız,teşekkürler :)

suzzydistilize dedi ki...

İndirim dior da gecersiz. Her ne hikmetse Dior dısında tüm label larda 5 den fazla model yoktu. Ben mi geç kalmıştım, modeller sumen altı mı olmustu, yoksa kriz mriz satın almalar mı kısıtlı oluyor bilemedim. Ama ocak 2009 da olan %50 üzerin %50 indiriminin, ürün çokluğunun üzerine yok, tadı hala damagımda:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...