11 Haziran 2009 Perşembe

Braun Silk-epil Xpressive 4. gün sorusu

Merhaba! 4. gün heyecanı başlamak üzere, hazır mısınız? Bügünkü modelimiz benim de favorilerimden, bakalım siz ne kadar çabuk onu tanıyacaksınız?

1) Fotoğraftaki ünlü modeli tanıyabildiniz mi?
a) Agyness Deyn
b)Lily Donaldson
c)Anja Rubik

İpucu: Kendisi models.com sitesinin en iyi kadın modeller sıralamasında ilk 5 te olup, Chloé parfümünün yüzüdür.


2) Braun Silk-epil Xpressive’in özellikle soğuk su altında acı hissinin oldukça azaldığını belirten kişi aşağıdakilerden hangisidir?

a) Özge A.
b) Hanife Ö.
c) Nisanur G.
d) Nafia Ö.
e) Bahar D.

Cevapları modacadisi.yarisma@gmail.com 'a atın lütfen, kolay gelsin :)

14 yorum:

Unknown dedi ki...

dünkü ünlü modeli bilememiştim
inş bugün tuttururum :)

Adsız dedi ki...

inşallah bugun bilmişimdir cok istiyorum ilk ona girmeyi sevgiler

rumuz goncagul dedi ki...

arzu yanardagmi?

Adsız dedi ki...

son iki gün, umarım ilk 10'a girmişimdir...

Unknown dedi ki...

Arkadaslar, heyecan yapmayın burada kazanamazsanız yarışma başka bir blogta devam edecek :)

Unknown dedi ki...

esas heyecan cumartesi günü:)

hatice dedi ki...

moda cadısı burdan cevapları gönderemedim kendi msn adresimden e-posta olarak yolladım kabul ediliyormu

Adsız dedi ki...

hatice zaten mailden gönderilcek
yollamışsındır canım
ama 10da soru çıktığı an göndermek lazım
dün 10:02de gönderdim girdim
arkadaşım 10:05de göndermiş girememiş çok hızlı olmak lazım yani

corcorella dedi ki...

modelı hatırlmadım ama elbıseyı hatırlıyorummD:

corcorella dedi ki...

jessıca parker gıymısdı dımı elbıseyı bı omzunu dusurerek :Dcok begenıyorum ya elbıse cok guzel

Adsız dedi ki...

ne zaman açıklanıcak sonuçlar
bu saate kadar bekliyorum
ilk 10 zaten ilk saatinde belli olmuştur
cadıcım hadi açıklaa
lütfennnn

Adsız dedi ki...

cadı ordasın yakaladım seni
:-)
açıkla hade lütfen
hehe

Unknown dedi ki...

Gülen: Evet SJP giymişti ama siyah çorapla falandı ben alt kısmını kısmen beğenmemiştir. :).

Adsız: Bakacağım birazdan ;)

Adsız dedi ki...

daha yemek yapcam valla bekliyorum
heyecanla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...