10 Haziran 2009 Çarşamba

Şapka devrimi



Devrim yaptım blogda, şapka devrimi :) . Cuma günü giydiğim sıradan bir kıyafete hareket getirsin diye medet umdum gerekeni yaptı. Şapka takmayı seviyorum ama her zaman pratik değil, o yüzden sık sık takmıyorum.
  • Jean , ayakkabı ve şapka: Topshop
  • Yelek: Kate Moss for Topshop
  • Tişört: Oysho
  • Kolye: M by MJ
  • Bileklik: Boybeyi

Hahaha yazana kadar bu kadar parçanın Topshop'tan olduğunu farketmemiştim ;) . Bu arada topuklu ayakkabı giymeyince hafif kilolu mu görünüyorum? Evdeki tartı kırıldı ( Ben üzerindeyken değil tabi ki :)), şu an kaç kiloyum, hiç bir fikrim yok.

I wore a hat on Friday and tried to make a difference. I hoped that a hat would bring a cheerful manner to my ordinary outfit, I think it did. I love wearing hats but they're not practical all the time so I wear them rarerly:

  • Jeans, oxfords and hat: Topshop
  • Waistcoat: Kate Moss for Topshop
  • Tee: Oysho
  • Necklace: M by MJ
  • Bracelet: Boybeyi ( A local shop will go global)

I didn't realize that I wore a lot of Topshop stuff 'till I wrote down here :). By the way, do I look a little chubby without heels? I broke the scale at home ( No, I wasn't on it :)) and I have no idea about my weight right now :) .

20 yorum:

hülya dedi ki...

çok hoş olmuş plajdada büyük boy şapkaları takmak iyi oluyor hem güneşten koruyor hemde şık oluyor

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de böle hasır, arasından siyah bant geçen ve fötr şapka modeli bir şapka arıyorum. eugena kim falan değil de daha pratik ve hesaplı bişi. aldo'da buldum ama izmir aldo'ya gelmemiş bile, istanbul yolları taşlı:)

bu arada, ingilizce kısmında boybeyi için 'a local shop' demişsin ama 'glocal' (hem lokal hem global) bir marka olma yolunda ilerleyor, ben de ürünlerini beğendiğim için bilgi vermek istedim.

şapkanda gözüm kaldııııııı tekrar ediyimm:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Yeleği çok sevdim Cadıcım. Şapka da çok yakışmış kıyafetinle. Ben plajlarda sık sık kullanıyorum ama normal zamanlarda zor oluyor hakkaten çıkarmak istiyorsun koyacak yer bulamıyorsun elinde gezdirip duruyorsun. Neyse ama şapkanı beğendim çok güzel durmuş :)

Aslı dedi ki...

Cadı; beni hatırlarsın ödevim için yardım etmiştin bana:) notlar belli olunca ilk sana haber vericem:)
Çok beğendim bu tarzı ben... özellikle yelek detayı harika... bayıldıgım bi tarz! Çok yakışmış!:)

melis dedi ki...

Kilolo görünmüyorsun. Topuklularınnun nimetine alışmışsın sadece=)E malum, kalçayı kaldırıp bacakları daha ince gösterdiğinden daha ince gösteriyor.

Stilcatcher dedi ki...

Evet şapkaların kullanışlı olmama gibi bi durumu söz konusu:)Ben ne zmana taksam bi süre sonra sıkılıp çıkarıyorum:))
Bu arada yüksek ökçelerin gizi bu sanırım, daha zayıf göstemek:)Ama sen hiç de öle kilolu filan çıkmamışsın.

Unknown dedi ki...

cadı kesinlikle 1. fotoda kilolu durmuyorsun hatta çok fit gözüküyorsun. Bana 2. fotoda biraz kilolu çıkmışsın gibi geldi. Evdeki fotoğrafları düzgün çeksin bence, sorun onda:)))))

nevruz dedi ki...

yelek şapka birbirini bütünlemiş şapka olmasaymış sanki bir şeyler eksik kalırmış gibi ayrıca topuksuz ayakkabıyla kilon arasında bi paralellik göremedim her zaman olduğu gibi gayet fit gözüküyorsun bu arada daha önce benzetten oldu mu ama aklıma gelmişken ben seni görebildiğim kadarıyla mandy moore benzetiyorum;))

Fashioncholic Girl dedi ki...

cidden sevdim ben bu tarzı // şapkalara zaten bayılırım // ama maalesef ankaradaki tek topshop krizden dolayı kapandı ve ankaranın en işlek AVMsinde olmasına rağmen !!! // ve topuklu kullanmadan bacakların kalın göründüğü bi doğru olsa bile sen zayıfsın :)

Nihan dedi ki...

Yelek süper. Kilolu mu, yapma Allah aşkına Cadı, ne kilosu?

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

Kilo yok ,gayet güzel resimler :) Ben daha bu hafta kendime bir şapka alayım dedim ,gayet güzel olmuş :)

mc dedi ki...

yelek çok güselmişş,şapkalar çirkin:)) çünkü benim kafama olmuyorlarr
stilmel

Unknown dedi ki...

buarada haftasonu ben de atlas pasajındaki şapkacıyı ziyaret ettim,bin çeşit şapka var orada ama hiçbiri güzel durmadı, şansıma küstüm, kafam büyük benim de şapkalar olmuyor :)))))

Unknown dedi ki...

Hülya,Itır: Tesekkürler

Seda: Düzelttim Boybeyi'ni ;)Bu arada bu tarz sapkalar en çok Topshop, Pull and Bear gibi mağazalarda oluyor, erkek reyonlarına da bakın, kafanız benim gibi küçük değilse bir şeyler bulunuyor, evet ben çogunlukla kafama uyan bir şapka bulamam, genelde büyük gelir :(.
Eugina Kim, gereksiz pahalı.

Missred: Zaten zor çekiyor, o yüzden ben kilolu, cüce.. ne çıkarsa razı olmak durumundayım hahaha :p

A.C.: Haklısın, sebepler aynı,işte arada sırada insan istiyor, sağol :)

Aslı: Hatırladım tabi ki umarım notların iyi gelir, çok sağol :)

Melis: Öyle ama olsun, sağol :))

Nevruz: Çok sağol, iyi hissettim kendimi yorumunla, Mandy Moore'a değil ama Jessica Biel'e benzetenler oldu, bence benzemiyorum hatta ne alaka diyorum :)

F.C: Topshop Tr'den temelli giderse üzüleceğim tek mağazadır diyebilirim, keşke küçülmeselerdi :(. Sağol x

Nihan: Ya az topiş görünüyorum , biraz naz yapiim dedim, siz böyle yazdıkça kendimi iyi hissediyorum hehehe, x

KSK: Şapka güzel ayrıntı, umarım istediğin gibi bulursun, çok teşekkür ederim :)

mc: Aynı dertten muzdaribiz o zaman ben saçımı toplayıp hile yapıyorum bazen, sen de dene :)

Missred: Ordan ben de hiç bir şey bulamadım, onların şapkalarında sorun :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bakıcam topshop'a, aklımda olsun canım teşekkür ederim. bende de kafamın küöçük olması gibi bi sorun söz konusu ama bunu ignore edicem artık:)

boybeyi manyağı olma yolunda ilerliyorum da ben, bir cuff'ını gördüm aman tanrım!

son olarak, yelekle harika olmuş şapka, ben de herkese katılıyorum:)

yasemin dedi ki...

yo hayır bence bi fark yok kiloda..
şapkan çok güzel!

ceyda.f dedi ki...

Şapka devrimi olmamış da, daha çok kovboy etkisi. Daha geçen pazartesi mi pazar mı ne çok tutulan bir başka moda blogunda şapkalı poza rastladım, gerçek devrim onunkiydi herhalde. Dikkat ediyorum hep, bir blogda gördüğüm bir detayı birkaç gün sonra sen kullanıp ben buldum ben buldum yapıyorsun. Belki tesadüf ama son zamanlardada pek sık oluyor böyle. İçgüdülerinmi kuvvetli yoksa ne?

Unknown dedi ki...

Seda: Sagol :) Boybeyi de bana biraz abartili geliyor ama cuff i merak ettim :)

Yasemin: tesekkur ederim :)

Ceyda: Hangi blogtan bahsettiginizi bilmiyorum, sapka kullanimi da genel bir durum, sanirim bir kisiye mal edilemez, benim de ben buldum gibi bir tavrim yok, siz yanlis anlamissiniz sanirim.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yaa bişi dicem, yelek ve şapka, kate moss'tan önce ve moda cadısı'ndan önce son 3-4 sezondur uyguladığım(ız) bir şey.

bi de, moda cadısı, kendini zaten en şık şekilde ifade edecektir ama söyleyeyim, herkesten şüphelenirim moda cadısı'ndan esinlenme konusunda şüphelenmem vallahi:)

lieblingsplace dedi ki...

your outfit is great, i like the details, your nail polish and your bracelet wonderful.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...