4 Haziran 2009 Perşembe

Chloé loves Chloé



Yağmurlu bir Istanbul gününden herkese merhaba:) Radyo anonsu gibi olmadı mı?
Tarzını sevdiğimiz sima Chloé Sevigny halk içine çıktığı son iki seferde de Chloé'nin 2009 ilkbahar-yaz koleksiyonundan parçalarla görüldü. Önce bir polo maçında sonra ise Calvin Klein koleksiyonunun lansmanında benzer parçaların farklı kullanımı hoşuma gitti. Güzel bacaklar ve uğraşılmadan elde edilen başarılı sonuçlar, benim de ismim de beğendiğim bir marka ile aynı olsaydı, sanırım ben de hep o markayı giymek isterdim :) .
Hi everyone from a rainy Istanbul day :) Doesn't this sound like a radio show opening line? Chloé Sevigny , whom style I love a lot, have been seen in Chloé from their S/S 09 collection at her latest 2 public appereances. First she attended to a polo game and later she was at Calvin Klein Collection and Visionaire 56 Solar launch ,I like how she wore similar pieces in different styles. With very nice legs and her effortless style, she always deserves kudos, if my name would be the same with one of the fashion brands that I like, I would like to wear their clothes all the time :) .
TFS

7 yorum:

Unknown dedi ki...

kombinleri sevdim, tarzını beğeniyorum zaten ama güzel bacaklar? :)sana katılamayacağım, bacakları çok düz ve çok aşırı zayıf bu kızın, özellikle ilk resimde çok fena. ben 2. resimdeki saç modelini çok beğendim ayrıca :)

Simge Kurban dedi ki...

Chloe'nin tarzını beğeniyorum. Kendi başına buyruk, ayrıksı bir havası bu kızın.

Unknown dedi ki...

Priscilla, göreceli bir şey dediğin bana göre güzel çünkü, fazla kalın değil, ince değil atletik,sıkı bu özellikleri ile gayet hoş durduğunu düşünüyorum.Saçlar sanki örülüp açılmış gibi geldi bana.

Simge: Aynen :)

ZET Fashion dedi ki...

İlk resimde ayakkabısı ne kadar güzelmiş, markasını biliyormusun cadı?
Bacaklarını bende beğenmedim özellikle ikinci resimde, dizi ve baldırları çok kaba duruyor

Nil dedi ki...

fazlasıyla beğenmekteyim kendisini

Styleseeking Zurich dedi ki...

Kesinlikle fizigi ve giyim tarzi cok hos!!

Nesli

Unknown dedi ki...

Z: Ayakkabıları da Chloé :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...