11 Haziran 2009 Perşembe

Kırmızılarlar...




Braun'un yarışması beni tembel yaptı, onu saymazsak günde sadece 1 post yapar oldum :). Cumartesi genel işlerimi kovalamak, arkadaslarla yemek, biraz alışveriş turu için bunları seçtim. Kırmızı elbisem benim kurtarıcım gibi, rahatlığı yüzünden en çok tercih ettiklerimden biri. Bu kafamdaki ile bir ara kendimi Madonna ile Tupac Shakur karışımı gibi hissettim.
  • Elbise: H&M

  • Ceket ve saç bandı: Topshop

  • Çanta: Vintage?? ( Satıcı kız ısrar etsede ben pek emin olamadım)

  • Sandaletler: Nine West

This Braun thing made me lazy, I only post one entry everyday :) . I chose this outfit on Saturday, I did some errands, met some friends for lunch and did a little shopping. This red dress is my life saver, one of the favorite ones because of its easiness. With that bow on my head I felt like I'm a kind of person which Madonna meets Tupac.

  • Dress: H&M

  • Jacket and hairband: Topshop

  • Clutch: Vintage?? ( The seller girl insisted that it's vintage but I'm not quiet sure)

  • Flats: Nine West

23 yorum:

Unknown dedi ki...

kırmızı rengi günlük hayat da pek tercih etmem ama gerçekten çok cici olmuş çok yakışmış :)

Adsız dedi ki...

şirinmisin cadımısın ne güzel bişeysin..
eline kolunada bişey taksaydın dicem ama kafandaki yeterince heybetli görünüyo :)

SPRNOVA

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yaa bu kırmızı clych hasır mı yoksa?? ühühhü. nerden buldun? kombinasyon ve clutch çok cici

Adsız dedi ki...

cadı bu tatlı olmuş... Özellikle sandalet seçimi yapman, elbiseye ayrı bir hava katmış...

gamiize dedi ki...

ama ben çoook beğendimmm :)) elbiseyi çok ama çok beğendim cadıcığımm. türkiyedenmi almıştın elbiseyi??

babyangel dedi ki...

elbise süper:)

Styleseeking Zurich dedi ki...

oversize clutch gercekten göz alici ve cok kullanisli duruyor, benim gibi yaninda sürekli bir sürü sey tasiyan icin ideal! :)

Nesli

Unknown dedi ki...

Herkese teşekkürler, ben de severek giydim bu kıyafeti :)

Sprnva:Cdıyım :p Aynen, deli gibi her yerime bir şey takmayayım oldum :)

Seda: Eveet, ebay'den aldım,tam senin hasıra denk geldi di mi ama bu biraz kullanışsız, hasırı ince, her an kırılabilir.

Gamiize: Evet burdan aldım hatta hala var Beşiktaş'taki mağazada ve topfashion'ın gg'deki mağazasında, ne bunlar diyorsan bir mail at sana cevap vereyim :) modacadisi@gmail.com

tuguna dedi ki...

Cadi coook cici olmussun coook, sanki senin vardi byle buyuk bi kirmizi clutchin di mi, yoksa tamamen yanlis mi hatirliyorum. Ben elbise ceket ikilisine bayildim. Bu elbiseden ben de istiyorum nerden bulabilirim bana da mail yazar misin rica etsem? tugunay@gmail.com

Fashioncholic Girl dedi ki...

kırmızıya bayılırım ve cidden hoş olmuşsun // ama vintage gib görünmüyo sanki çanta :) ve ayakkabılar hoş ama topuklu giymeni daha çok seviyorum // aslında genelde topukluyu daha çok seviyorum // bacakları güzel gösteriyor :)

mc dedi ki...

topuklu papuçlardan sıkıldınmı ne:)elbise çok cici

NlyStyle dedi ki...

çok hoş olmuş bayıldım. kırmızı nasılda güzel duruyo. çantana bittim.müthiş bir hava katmış süpersin.

corcorella dedi ki...

tatlı olmus cok sırın:D cokda yakısmıs :Dcanım hep guzel en guzel

Unknown dedi ki...

sandallarını çok beğendim çok güzel:))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet tam da benim hasır clutch aşkım depreşmişken, bunu gördüm sende bayıldım, olsun nasıl olsa modası geçecek bi şey, arada kullanıcaksın hem, varsın ince olsun. güle güle kullannn:)

Nihan dedi ki...

Cadı bu elbiseyi ceketle giymek hiç aklıma gelmezdi. Çok cici olmuş. Ben de deneyeceğim..

Adsız dedi ki...

çok şık olmuşsun canım... arkdaşlar bende gittigidiyorda chanel elbiselerimi satışa çıkardım... ii alışverişler... satıcı adı: sk_nur

Ilgın dedi ki...

Kırmızı clutch çok güzel farketmez vintage ya da değil;) Özellikle ilk fotodaki duruşunu çok sevdim!

Adsız dedi ki...

bütün parçalara ayrı ayrı bayıldım ama bir arada kötü değil de çok iyide değil. örneğin o ceket renk olarak uymuş ama o kadar alta doğru bollaşan bir elbiseyle vücut şekline haksızlk etmiş biraz. sonra çanta süper olmasına rağmen o elbiseyle beraber çok fazla olmuş.

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Kafandaki şey pek bir şirin durmuş. Sandaletlerini beğendim, ben de bunun gibi bir şey arıyorum da bu ara :)

nar dedi ki...

tek tek hoş sayılan parçalar bir arada 'olmamış'!!! elbiseyle ceket bana göre kötü bir görüntü oluşturmuş. çanta o elbiseyle kendini hiç gösterememiş, sıradanlık düzeyinde kalmış. herşey kırmızı ya, bi de saç aksesuarın... o bant bence düz beyaz ve siyah bişiyle harika olabilirdi, yazık etmişsin cadı...i am sorry:(

Unknown dedi ki...

Tuguna: Sağol, gerekli görüşmeyi yaptık zaten, Istanbul'a geldiğinde belki beraber gideriz oraya :)
F.G: Çanta güzel olduğu için o konu çok önemli değil :)Topukluları ben de seviyorum ama bol yürüyüşlü günlere uygun değiller :)

mc:Sıkılmadım ama çok yürümem gerektiğinde tercih etmiyorum, yaz rahatlığı diyelim :)Çok sağol :)

Moda: Pozitif yorumlarına bayılıyorum, çok teşekkürler :)

Gülen: O sizin güzelliğiniz efendim, teşekkürler :)

Priscilla, Nihan: Merci şekerler :)

Seda: Bunu moda diye almamıştım, hoşuma gittiği için aldım, hasır tredi olmasa da kullanmaya devam ederim doğrusu :)

Sk_Nur: Çok teşekkürler, iyi satışlar :)

Ilgın: Ben de öyle düşünyorum, çok teşekkürler :)

Adsız ve Nar: Başka kombinlerde görüşmek üzere :)

A.C: Sağol canım, sabdaletlerin benzerlerini bulmak zor olmaz sanırım :)

şakşakçı blogger dedi ki...

elbise ceket ve çanta. Bu kadar güzel birbirine uydurulabilir, çok zevklisin. Artık kırmızıları nasıl kombinleyeceğimi biliyorum. Keep up:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...