15 Haziran 2009 Pazartesi

Red shoes




Yarışmayı bitirip, ödülümüzü de sahiplendirdikten sonra artık normale dönme çalışmalarına devam etmek şart. Bu kıyafetin modern ve romantik havasından hoşlandım, öyle ki bir kaç gün daha aynı kıyafeti giymeye devam edebilirdim :). Yeni kırmızı ayakkabılarımda artık yeni değiller ;) .
  • Pantolon ve kemer: Zara

  • Üst: H&M

  • Çanta: Longchamp

  • Ayakkabı:Marc by Marc Jacobs
  • Kolye: Vintage

After finishing the Braun contest with a success, it's time to return my regular format. I love this outfit's romantic yet modern look infact I can wear this outfit for several days more :). My red shoes are not new anymore:

  • Trousers and belt: Zara
  • Top: H&M
  • Bag: Longchamp
  • Shoes: Marc by Marc Jacobs
  • Necklace: Vintage

26 yorum:

Adsız dedi ki...

KIYAFETTE KIRMIZI Bİ PARÇA DAHA OLABİLİRMİŞ...

Trendtastic NY dedi ki...

bence de cok cool ve modern bir kombin olmus.pantalon da cok guzel.

PrettyPinky dedi ki...

Çok hoş bir kombin, mesela tırnaklara kırmızı oje olabilirdi..

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

Ben de kırmızıyı en çok siyah-beyaz veya gri-beyazla seviyorum.Çok güzel olmuş :)

Merve dedi ki...

çok şık olmuş beğendim bluzden bende almıştım çok şeker :)
pant.bu sezon mu? keşke beji olsa..

Stilcatcher dedi ki...

Bence de:))
Güzel olmuşsun böle..
Sen bu arada o dediğim filme baktın mı?:)

Unknown dedi ki...

Adsız: Rujum var olmaz mı? :)

Trendastic, KSK: Çok teşekkürler :)

Pretty: Rujum da kırmızı/mercan rengiydi, o zaman ya o ya o olurdu, sağol :)

Merve: Omuz detayı çok şeker ya ben de bayılıyorum, pantolon kış sezonundan ama Zara ve Topshop'ta bol bol benzer kesimler var.

Itır: Hala o konuda bir aşama kaydetmiş değilim, yaz geldi böyle oldu :)

tuguna dedi ki...

Pantolon hosmus, ben bi bulamadim bu tarz bi sey. Dun biraz Zara'ya baktim ama pazar yeri gibiydi her sey yerlerde filan, hemen kactim acikcasi. Yeni ayakkabilar da test surusune cikmis, gule gule giy tekrar:)

Unknown dedi ki...

Ben de diyordum Cadı bu ayakkabıları unuttu herhalde. Bu kollardan fırfırlı bluzleri seviyorum, pantolonlaraysa artık daha sıcak bakıyorum, eskisi kadar negatif değilim.

Unknown dedi ki...

divided by H&M ayakkabını da bekliyorum.

nevruz dedi ki...

bu kombin son zamanların en iyisi cadı,parçaların hepsine ayrı ayrı bayıldım,sen ve bütünü de harika gözüküyorsunuz,hele pantalon,sadece kolye olmasa da olurmuş ama ziyanı yok

Adsız dedi ki...

fırfırlı üst muhteşem çok romantik:)
yurt dışına gittiğinde vs mi aldın yoksa tr'de taksimden flnmı? çok güzel..

Alice dedi ki...

bluzünuz için H&M demişsiniz ama ben bluzün bu sezona mı ait olduğunu merak ediyorum. Yeri nerede kendisinin?

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Çook hoş olmuşsun, giydiğin taktığın her parççayı ayrı ayrı beğendim. Birlikte de süper olmuşlar!

ışıl dedi ki...

kırmızı marc jacobs ayakkabıların ismi var mı? bayıldım.

nesrin dedi ki...

bende topshoptan 30 liraya uzun olanını aldım.ve bu şekilde kombinleyeceğim.

reader:) dedi ki...

sade parçalarla nasl şık olbileceğini gerçekten çok iyi biliyorsun.. çok iyi gözüküosun yaz gelmesiyle sana da canlılık gelmiş belli:))

PrettyPinky dedi ki...

fotodan tam görememiştimm rujunu ;)
tamam o zaman pek şirin bi kombin :)

Laçin Tenel dedi ki...

Bluzun kollarına bayıldım!

Unknown dedi ki...

Tuguna: Merci, alışveriş için Zara'ya en iyisi sabah ilk açıldığında gitmek, her yer düzenliyken :)

Missred: Unutur muyum, denk gelmedi. Biliyorum H&M'leri de bir kere giydim, biraz rahatsızlar, su an lostrada rahatsızlıkları gideriliyor.Bence bu tarz pantolonların ağı çok düşük olmayanları daha güzel.

Nevruz, A.C, Lacheen: Teşekkürler :).

Siu, Alice: 3-4 yıl önce Beyoğlu'nda bulmuştum, hatta bedeni büyüktü ama yine de almıştım, iyi yapmışım :)
Tesekkürler.

Işıl: Evde kutusuna bakayım bir şeyler yazıyor mu, teşekkürler:)

Nesrin:Güle güle giy ;)

Reader: Yaz benim mevsimim, kışın daha bir mutsuz oluyorum orası kesin :) Sağol.

Pretty pink: Şimdi oldu o zaman :)

Meyvelitepe dedi ki...

Kombin çok hoş, özellikle bluza ve kolyeye ba-yıl-dım. Kolyen aile yadigarı mı yoksa bu tarz takıları aldığın bir adres var mı? Gerçekten çok zarifmiş..

Unknown dedi ki...

Meyvelitepe: Çok teşekkür ederim, kolyeyi ebayden almıştım, vintage jewelery diye aratırsanız benzer güzel şeyler bulabilirsiniz.

nar dedi ki...

Bahsettiğim şey tam da buydu!!! Harika olmuş, çok sevdim:)))

Ceren dedi ki...

Çok beğendim ama rujun yanısıra ojeler de kırmızı olsaymış daha çok beğenirdim :)

Unknown dedi ki...

Nar: Anlaştığımıza sevindim, teşekkürler :)
Ceren: Artık bir dahakine :)

Adsız dedi ki...

bu çok güzel olmuş

sprnova

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...