15 Haziran 2009 Pazartesi

Braun Silk-epil Xpressive için mutlu son

İyi haftalar! Heyecanlı bekleyişinizin artık sonuna geldik, bugün kazananı öğreneceksiniz. Önce sorumuzun cevabını verelim:

Cevabımız benim en çok beğendiğim model olan Natasha Poly yani B şıkkı idi. Doğru cevabı en hızlı gönderen kişi ise, belki şaşıracaksınız ama bir erkek oldu.Fatih Pala Braun Silk-epil Xpressive'in sahibi oldu, kendisini kutluyoruz. Kazanamayanlar ise üzülmüyorlar çünkü bu heyecan www.lacheen.org da devam edecek, bakalım o bize nasıl sürprizler hazırlayacak. Herkese kolay gelsin!

8 yorum:

nesrin dedi ki...

Fatih Bey birine hediye edecetir herhalde... hediye ettiği bayan güle güle kullansın..ben heyecan olsun diye katılmıştım. bende braun kullanıyorum.çok yeniydi zaten . umarım ihtiyacı olan birisine gider.

black dedi ki...

sonuçta türkiye kazandı:P

Hülya dedi ki...

tam 11.01'de yollamıstım daha hızlı nasıl gönderebiliyorlar anlıyamıyorum ama tebrikte ediyorum. Hatta daha sonra biraz daha araştırdığımda c sıkki olabilir diye üzülmüştüm. Meger dogru cevabı ilk seferde vermişim.Çok merak ediyorum dogru cevabı verenin ne zaman gönderdiğinide açıklarsanız sevinirim.

Unknown dedi ki...

Hülya selam, aslında Fatih Bey ilk gönderen değil, ondan önce 2 yanlış cevap vardı, ikisi elenince sans ona güldü, saatine baktım 11:00 yazıyor, bu ne hız :)

Adsız dedi ki...

tebrık ederız.

Adsız dedi ki...

inşallah ilk üç kişide aynı değildir a b c yazıp soruyu okumadan bastıysa bizim hakkımız yendi

crstflln dedi ki...

Tebrik ediyorum arkadasimizi. Daha onceki yorumlarda bir arkadasimiz yazmisti, farkli hesaplardan isim alip soru yayinlandigi anda 3 şıkkın da gonderildigini. Bu sekilde oldugunu dusunuyorum. O yuzden bana gore en sagliklisi yazilan post'a yorum yapilmasi. daha saglikli bir uygulama olmaz mi o sekilde?

Unknown dedi ki...

İlk iki kişi de farklıydı, bundan sonraki uygulama da diğer blogları ilgilendiriyor, ben yetkililere talebinizi iletirim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...