27 Mayıs 2011 Cuma

Sen,sen ve sen benimle geliyorsunuz!!!

Bu sabah nedenini bilmediğim bir mutlulukla uyandım. Cuma olduğu için mi, yarın Freshtival olduğu için mi, yoksa mini tatilimize 5 gün kaldığı için mi tam olarak bilemiyorum ancak bu ruh hali beni bikinilere bakmaya yöneltti. Gözüme Koton 2011 Swimwear koleksiyonu ilişti, sonra düşündüm ve dedim ki, ben bu tatilde hangilerini bavula atardım? Bunlar bir sürü güzel bikini ve mayonun arasından Bozcaada tatili için seçtiklerim ama her tatile uygun başka seçenkler mevcut, gidin kendiniz görün.


This morning, I woke up happy with no reason. Is it because of Friday or Freshtival music festival is tomorrow or my mini holiday is in 5 days, I really don't know but I ended up looking at the swimwear. I though about what  I'd  take to  Bozcaada for my upcoming holiday and I've chosen some styles that could have packed. There are many on the Koton 2011 swimwear collection but here's my short list:



10 yorum:

tuuce dedi ki...

secmeye çalıştım ama 6 sını da istiyorum :)

kılavuzum karga dedi ki...

mor benim olsun birde siyah beyaz benim olsun gerisini aranızda paylaşın:)

aysun dedi ki...

Valla bende seçemedim o mu bu mu yok yok o ımmm en iyisi hepsi :))

Unknown dedi ki...

Bikiniler güzelmiş ama ya kalite???

S&A dedi ki...

favorim yeşilli olan ,)

benden, bizden... dedi ki...

programımız aynı yarın ferashtival, 5 gün sora da tatil ama ben bu bikinilerin içine giremiyorum :))))

Adsız dedi ki...

modacadısı bu bikiniler mağazalarda yok emin misin???? bugun 3 koton gezdim!

ceren dedi ki...

uff renk renk ne guzel bir tane seçip saçlarımıda o renk istiyorum Koleston köpük boya diye bir şey çıkarıyormuş. Akma, damlama gibi problemleri ortadan kaldıracak yeni teknoloji bir ürün olduğunu söylüyorlar. Siz bu konuda bir şey duydunuz mu? Öyle bir şey olursa süper olur gibi geldi bana hemen denicem

Today I am the stylist dedi ki...

mayolara da bak derim onlar da guzel,kalite süper değil ama bu sezonluk idare eder :)

Adsız dedi ki...

Kızlar, Koleston köpük boya diye bir şey çıkarıyormuş. Akma, damlama gibi problemleri ortadan kaldıracak yeni teknoloji bir ürün olduğunu söylüyorlar. Siz bu konuda bir şey duydunuz mu? Öyle bir şey olursa süper olur gibi geldi bana.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...