31 Mayıs 2011 Salı

It's always sunny in Philadelphia but not in Istanbul



Cumartesi günü Freshtival için, güneşi göremesek de içimden pantolon giymek gelmedi, çiçekli elbisemle gelmeyen yaza kendimce artık zamanın geldiğini hatırlatmaya çalıştım. Kıyafetimde farklı şehirlerden,farklı yıllarda alınsa bile bir H&M hükümranlığı söz konusu ve hiç bir parça yeni alınmış değil. Tatile 1 gün kaldı ancak havaların kararsızlığından bavulumu bile yapamadım, önerisi olan var mı?

I chose a dress with flowers for Freshtival on Saturday and tried to remind summer it's time to arrive. Even I bought every piece from different cities in different years, you can see H;&M is the brand dominating the outfit and nothing is new. My short hoiday is a day away but I couldn't have been packed yet because of the weather's condition so do you have any suggestions for me?

Elbise, parka,çanta, kolye,yüzük / Dress,parka,bag,necklace and ring: H&M
Botlar /Boots: Zara
Kemer /Belt: Oysho
Gözlük /Sunnies: Şeymel Vintage







Fotoğraflar /Photos: Iconjane

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Havanın keyifsizliğine inat bu kadar renkli giyindiğin için tebrik ederim cadıcım. Tam festival modu olmuş..Elbiseyi ve parkayı çok sevdim.

Lumos Design dedi ki...

elbise çok canlı, deseni de çok hoş:)

MissTaken dedi ki...

your dress is amazing!

Ahu dedi ki...

ELbise çok yakışmış.Enerjını burdan hissettim :D

ZET Fashion dedi ki...

Çok sevdim!

Adsız dedi ki...

I just added your website on my blogroll. I may come back later on to check out updates. Excellent information!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...