30 Mayıs 2011 Pazartesi

I was at Freshtival



Müzik dolu, eğlenceli bir haftasonu bizi yine pazartesiye taşıdı, bu hafta sadece 3 gün çalışacağım için duruma katlanabilirim diye düşünüyorum. :) Cumartesi Freshtival günüydü, saat 16:00 sularında Den'de bulusuldu, Küçük Çiftlik Parkı'na yüründü. Güneşsiz günden korkmayan festival severler, müziğin keyfini çıkartmak için çimlere yayılmıştı bile. Can Bonomo'yu 2. kez  dinledik ama festivalin bana tanıttığı yenilikler Crystal Fighters ve Miller  Music Factory djlerinden Tnt oldu. Bol muhabbet, biraz festival stili, fonda müzik derken Noisettes sahnede göründü, "don't upset the rythm"la hızlı bir giriş yapıp, eğlenceli performanslarını göz açıp kapayıncaya kadar bitirdiler.Noisettes'den sonra benim için heyecanlı bir bekleyiş başladı, Leftfield için değiştirilen sahneyi bile izlemek keyifti, en önden ayrılamadım. Leftfield hayal ettiğim gibi kaliteli müzik, hipnotize eden görsel şovlarla bizi zıp zıp zıplatırken, tam içimden geçirdiğim anda Afrika Shox'un melodisinin girmesi sonucunda inanılmaz bir mutluluk yaşadım :)

Yine güzel bir festival daha bitti, daha çok festvalin olduğu  müzik dans dolu günler özlemimiz bakalım hangi organizasyona kadar sürecek? Kıyafet detayları mı? Lütfen bir sonraki postu bekleyin ;) .

After a great weekend with full of music and fun , here comes the monday but hey it's ok since I'll be working only 3 days. :)  Saturday was the day for Freshtival music & art festival . I met new groups and dj like Crystal Fighters and dj TNT but Noisettes and the Leftfield were on my short list for this festival. Noisettes started with don't upset the rythm and finished in a blink, well I felt that way . Leftfield was so great I couldn't leave in front of the stage even they were preparing the equipment. 


Outfit details will be in my next post so see you soon!.


Yaman fotoğrafçı Koray Caner  iş başında / Koray Caner "the festival photographer" at work.


Festivalin en favori yiyeceği bu patateslerdi / Festival's favorite food was these potatoes.


En küçük katılımcı, yağmur botlarıyla festival stiline uyum sağlamış / The youngest festivaller adapted to festival style with her rain boots.





Hayır dansetmiyorum, arkadaşlarımı görmenin heyecanını yaşıyorum. / No, I wasn't dancing , just in the exciting moment of seeing my friends.










4 yorum:

Unknown dedi ki...

yagdı yagıyor yagıcak diye düşünürken aklım festivaldeydi. gene iyi katılım olmuş bi de o patatesler güzel değil boş görsellik :p (çamur at izi kalsın)

tuuce dedi ki...

bacaklarınız üşümedi beni korkuttular sıkı giyin diye :/
güzel görüntüler :)

Koray Caner dedi ki...

mwhaha babe çok büyük ciddiyetle işimi yaptım baksana odaklanmışım botlara! :))

ama zaten kıyafetler fotoğraflık olduğu için çok da zorlanmadım! o da bir sonraki yazıdaysa oraya da yazarım bunu :P

rahat yazar dedi ki...

Her şey çok güzeldi:) Ben de birazdan post yayınlayacağım freshtival'le ilgili...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...