4 Mayıs 2011 Çarşamba

Cause you were all yellow


Sıra dün post ettiğim kıyafetin detaylarında,planım sarı pantolonumla  ekranlarınıza olmayan güneş gibi doğmak :). Kıyafetin en ilgi çeken detayı hiç kuşkusuz rengi ve kadife kumaşıyla sarı pantolon. Kendisi, dolabıma sevgili arkadaşım Iconjane sayesinde dahil olmuş, vintage bir Chanel'dir. Halasınınkinden sonra benim dolabımı şereflendirip, en nadide vintage parçalarımdan biri olmuştur, dolayısıyla beğenirseniz tüm övgüyü o haketmektedir :) . Ayakkabılarımı da gören, yeni aldım hevesimi almaya çalışıyorum sanır, kaç yıldır dolaptalar değerini anca anlıyorum!

I'm like a sun to your screens which we don't have much lately. The yellow velvet pants are the focal point of the outfit with its colour and fabric. They are vintage Chanel handed down to me from my dear friend Iconjane and they were belong to her aunt and now they're one of the best vintage pieces in my wardrobe. If you like them, she totally deserves the kudos :) I've been wearing these YSL's a lot lately like I just bought them and always wanted to wear them except they're in my closet more than 2 years, I've just started to appreciate them!









Pantolon / Pants: Vintage Chanel
Kazak / Sweater: F&F Collection ( Pasajlardan )
Ceket/Jacket : Topshop
Çanta/Bag: Marc Jacobs
Ayakkabılar /Pumps: YSL
Siyah yüzük/Black ring: MNG
Bileklikler / On my wrist: H&M, Vintage, Marc by Marc Jacobs

13 yorum:

Unknown dedi ki...

sarı pantolon, hmmm..
cadı ne kadar sarı giymiş olabilirki diye merakla geldim:)
evet çok sarı değilmiş tahmin ettiğim kadar:)

Unknown dedi ki...

Hardal sarısı vintage Chanel çok yakışmış :) Ayakkabılara bayıldım, her daim revaçta olabilecek bir model yıllarca dolapta kalması değerini tam tersi arttırıyor bence (artık bulunurluğu daha az ben çok beğendim mesela ama istesem de alamam :P) Çanta ve takıları da çok beğendim :)


http://www.betwinus.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Kate Lanphear'da da bulunan bu ayakkabılarını çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

iconjane nasıl boyle bir pantalonu sana verir diye yazıyı okurken senin basenlerinin milim zoruyla tasmaktan kurtuldugunu resimde gordum, eh zaten ona olabilmesi olanaksızmıs, degil mi?

boston'dan opucukler

nil

sincity dedi ki...

Başlığı okuyunca saçını sarı yaptın zannettim aklım çıktı sayfa açılana kadar. Neyse ki sarı olan çıkartılabilir bir şeymiş:) de keşke geldiği dolapta kalsaydı, bu model pantolon kadar sevmediğim bir şey yok dünyada(uyuz muyum neyim)
:)

Ada dedi ki...

ayakkabılara bayıldııııım :D

CMOS dedi ki...

kesinlikle pantolonunun rengi şahane!

dikisdersi dedi ki...

kalitesi bakınca anlaşılıyor cadı ,herkez sevmesede çok güzel bir renk taşıyanda sen olunca ...ayakkabılarınsa yine mükemmel ,

yeliz dedi ki...

Çok güzel olmuş Üzerine tam oturmuş. Ayrıca ayakkabılara bayıldım.

Styleseeking Zurich dedi ki...

Bu ayakkabilarini daha sik görmek istiyorum, bence cok güzeller! :)

tuguna dedi ki...

ilk fotograf ne kadar hos!

Adsız dedi ki...

pantolonun çok çirkin

Unknown dedi ki...

Modarator: Yaz daha yeni başlıyor, bekle ve gör :p :)
Be: Haklısın,teşekkürler :)
Missred: Ben de Kate'i seviyorum, o zamanında değerlerini anlamıştı :))
Nil ve Sincity: Zor bir model ama ben sevdim :)
Ve kalan herkese teşekkürler tekrar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...