7 Aralık 2009 Pazartesi

Purple Haze


İyi haftalar! Görüşmeyeli neler oldu:

Hello! I'm gonna tell you what I have done since Friday:
  • Sevgili H1N1 virusune yakalandı, acaba sıra bende mi? :(
  • My boyfriend got swine flu, am I next? :(
  • Cuma akşamı Contemporary Istanbul kapsamında Ice Magazine'in partisine gittim, oldukça eğlencesiz ve gereksizdi.
  • We went to Ice Magazine's take off party during Contemporary Istanbul but it wasn't fun and was unnecessary.
  • Cumartesi yaptığım küçük bir Nişantaşı turu sırasında Nil ile karşılaştım, V2K mağazasında Wang'in Coco Duffel Bagine (2850tl), yeni açılan Prada Mağazası'nda da benim meşhur çantanın siyahını (Bence bordo çok daha güzel, fiyatı 2540TL) karşılaştırma fırsatım oldu, Prada pek çok yönüyle galip geldi :)
  • During my petit tour de Nisantası on Saturday, I bumped into Nil and I visited V2K and newly opened Prada store ( First Prada store in Turkey) and had a chance to compare 2 bags from my wishlist Wang's Coco Duffel Bag and Prada Saffiano, Prada won in many ways. ( They had in black but I prefer it in rich burgundy colour)
  • Bu tur sonrası, yeni açılan  Uzakdoğu restoranı Quick China'yı denedik, oldukça başarılı tavsiye edilir.
  • We had dinner at new Far East restaurant called Quick China, we liked it pretty much.
  • Pazarda evde vakit geçirip, 3 film seyrettim. ( Smart People, I love you man and Rebound )
  • On Sunday I stayed at home and watched 3 movies (Same as above :) )
  • Tüm bunlara ek olarak beni izleyenlerin sayısı 501 oldu, heey ve teşekkürler :)
  • I've reached 501 followers, yaay and thank you :)
Bu eteğin neredeyse 1 yıldır etiketiyle dolapta durduğuna inanmak istemesem de öyle, en sonunda bayram tatili sırasında Public ve 11:11'e gittiğimiz gece giydim ama yakında cadıpazarında görebilirsiniz, daha çok giyilmeyi hak ettiği kesin :). Biraz daha mekan eleştirisi yapmam gerekirse, 2. sini ortam, müzik ve görüntü olarak tercih ederim, Public'i ilerde bir de yemekte değerlendireceğim.

I couldn't believe this purple skirt in sitting in my closet over a year with its price tag, I wore it for a night out to Public and 11:11 clubs. I like 11:11 more than Puplic in many ways ( The music, athmosphere and interior design) but I'll try Public for a meal experience in the future.




  • Etek ve botlar/Skirt and boots: Topshop
  • Tişört(Yeni)/Tee(New): Marc by Marc Jacobs
  • Trençkot , çanta ve çoraplar/Trench, tights and bag: Zara
  • Kolye/Necklace: Kenneth Jay Lane for Avon


 Yine çok konuştum, görüşürüz :)

Again, I talked too much, big hugs :)

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Uzun postları okumayı daha cok seviyorum. mor güzel çok güzel hemde

Styleseeking Zurich dedi ki...

Erkek arkadasina gecmis olsun, umarim sende yakalanmazsin hastaliga ve cabuk atlatirsiniz..

kiyafetini cok sevdim, daha sik giymelisin bu etegi cok eglenceli duruyor.. :)

<3 N.

Unknown dedi ki...

Kombin süper olmuş, sana böyle etek çok yakışıyor ama etek çok rahatsız duruyor, gerçekten göründüğü gibi rahatsız mı?

Nihan dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Biz de atlattık bir badire. Çok beter birşey gerçekten de...

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yok, ben fesat mesat diilim:) ama bu kombine ba-yıl-dım. imrendim:)) o kadar diyorum. en beğendiğim kombinlerinden biri bu!

btw çok geçmiş olsun, spinach soup iyi geldi mi bari:)

ZET Fashion dedi ki...

Aynı kaderi mi paylaşıyoruz, benim erkek arkadaşımda yakalandı (ilgisizliktenmiş:)) 1 hafta sürdü yeni yeni kendine geliyor... Geçmiş olsun, sende dikkat et cadıcım.
Bu arada süper olmuş tamamiyle çok beğendim kombini. Ayakkabıları da ilk defa görüyorum ben, başarılıymış. :)

Eteğin 36 bedenini sabırsızlık bekliyoruum

Unknown dedi ki...

buarada söylemeyi unuttum erkek arkadaşına çoook geçmiş olsun, bizimki de oldu ama ben o hastalandığı gün anneme taşındığım için bir şey geçmedi allahtan. Cadı sen de dikkat et hatta aşı ol.

Fashioncholic Girl dedi ki...

erkek arkadaşına geçmiş olsun ve sevdim bu kombini bence sen daha çok giymelisin ! özellikle kolyeyle daha hoş olmuş :)

reader:) dedi ki...

acıdım vallahi eteğe, hiç haketmiyor koca bir yaz dolapta durmayı:((
çok cici olmuşsunn

http://www.denizbaran.com/ dedi ki...

cok gecmis olsun :( Aman dikkat et kendine! Kombinini cok begendim etegin rengi ve modeli cok hos ama kumas ve dikim kalitesi acisindan biraz ozensiz gibi geldi bana.Belki de cameranin flasindan oyle gozukuyordur gerci tam anlayamadim ;)

Hanae dedi ki...

love your shoes!!!! love it♥

tuguna dedi ki...

Tisortune bayildim! Sana bu tarz kiyafetler cok yakissa da etegi ben sevmedim, baska bloggerlarda da gormustum ve fikrim hala ayni. Bi sorun var modelinde ama nedir anlamadim, halbuki rengi cok guzel.

Erkek arkadasina cok gecmis olsun, umarim hemen atlatir sana da gecmeden.

Unknown dedi ki...

Merhaba, herkese geçmiş olsun dilekleri ve yorumlar için teşekkürler:) Ben de biraz önce aşı oldum bakalım ne olacak, daha kötü olma ihtimalim varmış umarım olmam :(

Missred: Rahatlığa 10 üzerinden 7 veririm, daha kısa boylu ve daha durağan biri çok daha rahat eder içinde :)

Seda: Teşekkürler, çorba ne kadar lezzetli olsada şifa olarak bir yararı olmadı :)

Nihan: Size de geçmiş olsun :)

Z: Ayakkabıyı blogta 2. giyişim diye hatırlıyorum, valla ilgilensen de oluyor, ilgilenmesen de :))Sizlere de geçmiş olsun.

Deniz: Teşekkürler, kuması kalın polysatenimsi bir kumaş o yuzden utulerken kırışıklıkları tam açılmayabiliyor veya oturduğun zaman falan kumaştaki buruşma buyuk boyutlarda olabiliyor.

Adsız dedi ki...

bu eteği sende görmek pek aklıma gelmezdi sanırım :) bana da bayağı rahatsız gibi göründü ama yine de hoş duruyor üzerinde :) erkek arkadaşına geçmiş olsun..umarım sen de daha kötü olmassın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...