14 Aralık 2009 Pazartesi

Bracelet overload


Hayat normale dönerken, postlarım da sıklaşmaya başlıyor. Soğuk,yağmurlu, evde romantik komedi filmleri izleyerek geçirdiğim ( Üzgünüm Galata Moda :( ) bir hafta sonundan sonra artık işe döndüm. Bildiğiniz ama benim çok sevdiğim bir elbiseyle yolumuza devam edelim, biri bana neden bu elbiseyi her giydiğimde ellerimin babetlere gittiğini açıklasın? :)

While my life is getting back to track, blog posts are getting frequent. I spent my weekend at home, the weather was cold and rainy (Sorry Galata Moda :( ), watched romantic comedies, now I'm at the office today. We'll continue with a well known dress that I like very much but please somebody tell me why my hands go to my ballet flats everytime I wear it? :)





  • Elbise/Dress: Kate Moss for Topshop
  • Atkı/scarf: ???
  • Hırka, trençkot ve babetler/Cardi, trench and flats: Zara
  • Çanta, kolye, zımbalı deri bileklik ve açık sarı bilezik/Bag,necklace,bracelet with black studs and shiny gold bracelet: Marc by Marc Jacobs
  • Örgü bilezik/ Braided bracelet: MNG

15 yorum:

Adsız dedi ki...

oleeee aradığım hırkayı nihayet buldum sayende)) ilk işim zara ya gıtmek olacak (hala varmıdır acaba?!) sen bitanesin!!!!

AiShA dedi ki...

Marc jacobs olan bütün ürünler mükemmel gözüküyo.Elbise de çok hoş.Kısacası süper olmuşsun moda cadısı..:)

Unknown dedi ki...

işe giderken araban vardır belkide o yuzden olabilirmi cadı ,araban yoksa ayagına su degmeyecek ayakkabıyı arardın ben gibi :::P..:)elbisen yine çok güzel şalının modelini çalamadım ...

fashion in fashion dedi ki...

marc jacobs cantalarını yurt dışındanmı alıyorsun? çok güzeller.

alışverişkolik dedi ki...

Bu elbiseyle babetlerin sade ve şık bir armoni yarattığından olabilir mi? :)

Bunu da beğendim ve artık yüzünü daha iyi görüyoruz,yanılıyor muyum? :)

nur dedi ki...

cadı marc jacobs'ları nereden alıyorsun merak ediyorum. uygun fiyatlı bir adresin varsa paylaşır mısın:)

Kürksever dedi ki...

Ben ikinci fotoğrafa uygun bir "caption" arıyorum, ama bir türlü bulamıyorum...

Unknown dedi ki...

Adsız: Ben bunu yaz indiriminden almıştım ama Zara benzer hırkaları genellikle bulunduruyor, teşekkür ederim :)
Aisha: Teşekkürler :)
Dikişdersi: Hayır arabam yok, işe giderken arabaya da ihtiyacım yok,bu ayakkabı kuru ve nispeten daha sıcak bir günde giyilmişti :) Teşekkürler!

Fashion in fashion: Hemen hemen hepsini Akaretler Marc Jacobs veya Marc by Marc Jacobs butiklerden aldım, teşekkürler :)

A.kolik: Olabilir :)

Pia:Yukarda dediğim gibi çantaların çoğunu Akaretler butiklerden aldım, aksesuarları NY'da yaşayan arkadaşıma sipariş vermiştim, cadıpazarında da hesaplı MJ parçalar satıyorum.

Coşkun: Hahaha kelime yok tarif edecek :p

Pınar dedi ki...

Çok cicisin :)

Adsız dedi ki...

zara trençkot bu sezon mu?

Unknown dedi ki...

Geçen bahar ama Zara'da benzerleri mutlaka oluyor.

ZedCezir dedi ki...

Çok güzel görünüyorsunuz. Sizin görsellerinizi çok beğeniyorum:))

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler, daha iyi olmalarını isterdim :)

thred dedi ki...

merhaba:) kız arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak marc jacobs kolye almak istiyorum, sizin boynunuzda da bir marc jacobs kolyesi görünce sorarsam yardım alırım diye düşündüm. :) akaretlerde bulabilir miyim şu an sizce mesela bu kolyeden?

Unknown dedi ki...

Merhaba thred, Akaretler'de bulma ihtimalin var ama benimkinden yoktur çünkü eski bir koleksiyona ait, ben Blender Nişantaşı mağazasında da başka güzel MJ kolyeler gördüm, yeterince seçenekte vardı, oraya da bakabilirsin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...