3 Aralık 2009 Perşembe

Blue and black


Yine motorcu botlarımın olduğu bir kıyafet, günlük, spor bir seçim. Fotoğrafların bazılarının çekildiği mekan Nişantaşı'nda son zamanlarda açılmış olan Zamane Kahvesi'ni ilgi çekici dekorasyonuna rağmen, karnınız aç ise tavsiye etmem ama 5 çayı için değerlendirebilirsiniz.



A casual outfit post  again with my lovely biker boots. Some of the photos were taken at Zamane Kahvesi a newly opened place in Nişantaşı, which I don't recommend if you're hungry but it's ok for the tea time.






  • Gömlek, ceket ve yelek/ Shirt,jacket and vest: Zara
  • Tayt/Leggings: Miss Selfridge
  • Botlar/Boots: MNG
  • Çanta/Bag: Longchamp
  • Bileklik/Cuff: Atlas Pasajı- A local store

16 yorum:

yasemin dedi ki...

Bu yazındaki fotoğrafları çok beğendim, e tabi kıyafeti de, benzer bir gömleğim var, denenecek!

sincity dedi ki...

bu botlar takribi 100kilo filan. biliyorum çünkü kendileri onu oraya fırlatan bir tür "kocaayaklı mango canavarı" yüzünden rafın en üst katından kafama düştüler. ve anladım ki çizgi filmlerde dönen yıldızlar harbiden gerçekmiş. o ne ağırlık yau? acme balyozu gibi.resmen yere yapıştım.
neyse diyeceğim o ki;bu botlardan isteyen izmirli arkadaşlar alsancak mango outletten 40 numarasını alabilirler.allah rızası için,nolur. başka masum insanlar zarar görmeden..
:)

_irm_ dedi ki...

çok hoş görüntüler..

mgntwmn dedi ki...

deri bilekliğinizi nerden aldığınızı sorabilir miyim?cok cok hos!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sincity çok tatlısın:))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yelekli fotoğrafları beğendim!

Kumral dedi ki...

hihihi. sincity'nin yorumuna koptum. :D gömleğin çok güzelmiş cadıcım. yeleğinin aynısını geçen sezon zara'da denemiştim. ancak fazlasıyla 90'lar ı çağrıştırdığı için vazgeçmiştim. :(

Stilcatcher dedi ki...

o cayı alabılır mıyım?pek guzel gorundu ,sıcak sıcak...:)

fashion diaries dedi ki...

güzel bir kombin olmuş=)gömleğin rengini çoook sevdimm ! -I-

Adsız dedi ki...

sırf taklitsin !!

Unknown dedi ki...

Yasemin: Rahatlıkla uygulanabilecek bir şey, teşekkürler :)
Sincity: Haahha,hiçte o kadar ağır değiller :)))
_irm_, Seda,F.diaries:Teşekkür ederim

mgntwmn:Eğer İstanbul'daysanız, İstiklal Caddesi üzerinde Atlas Pasajını biliyorsunuzdur, onun girişinde sağdaki tezgahtan aldım.

Kumral: Ben seviyorum kendisini,keşke alsaymışsın, teşekkürler.
Itır: Tabi , afiyet olsun :)

Adsız: Neden ve kimi taklit etmişim merak ettim?

Nihan dedi ki...

Evet, bu kıyafetle kesinlik kazanmıştır ki modada en hoşlanmadığım dönem 90lar. Gömlek bana da çok fazla 90'ları çağrıştırdı. Hala biker boot arayışındayım bu arada.

esra dedi ki...

aaaa gömlek süpermişş bende kareli gömlek arıyodum zara yı bi uğrıyım :)

hesperid dedi ki...

bende gömleğin rengine bayıldım.sanada cok yakısmıs cadıcım

ZET Fashion dedi ki...

Ben hala bu botlardan arıyorum Zara TRFde birtane var, ama karar veremedim sanırım sonunda sana resmini yollicam çünkü erkek arkadaşım beni caydırmak için herşeyi yapıyor :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler :)

Z: Gönder, sen beğendiysen etkilemesine izin verme, sonuçta giyecek olan sensin, eminim o da zamanla sevecektir :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...