1 Aralık 2009 Salı

In da club

Merhaba, 4 günlük tatil süresini doldurdunuz, rapor alayım? Ben fazla bir şey yapmadım, kayda değer olanları sıralarsak, Coco Avant Chanel'i seyrettim, aşk meşk, hayat hikayesi olarakta, stil anlamında da pek etkilemedi beni, Chanel sırasında olan hikayeyi çekmelerini bekliyorum :)  1 gece dışarı çıktım, aylardır paslanmaya yüz tutan zımbaları değerlendirip küçük bir diy çalışması yaptım, geri kalanı evde veya  çok önemi olmayan atraksiyonlarla geçti. Tatil sebebiyle geri kaldığımız kıyafet postlarımıza hızlı bir dönüş yapıp 2 geceyi bir posta koymaya karar verdim, bu tatil öncesi bir hafta sonu, gidilen yerler 360, Indigo ve 11.11, evet hızlı bir hafta sonu idi :)

Hello, after 4 days of break I'm here again. I haven't done much,  finally I watched Coco Avant Chanel, which didn't affect me much, I rather found it dull in love, life and style wise, I hope they'll shoot Coco during Chanel :)  I had nite out for one evening, I used the studs that I bought well almost 6 months ago in a little diy project, the rest was not worth to talk about or I stayed at home. I should keep on outfit posts with a quick start and deciced to post 2 outfit in one post. These were at a weekend before holiday, when I've been to the clubs 360, Indigo and 11.11, yeah it was a fast  weekend :)




Cuma günü 360'a / On Friday to 360 :
  • Üst/top: H&M
  • Pantalon/Jeans: Kate Moss for Topshop
  • Ceket/Jacket: Zara
  • Botlar/Boots: F21
  • Çanta ve siyah bileklik/Bag& Black bracelet: Marc by Marc Jacobs
  • Diğer bilezikler/other bracelets: Accessorize
  • Küpeler: MNG



Cumartesi 360-Indigo ve 11.11'e / On Saturday to 360- Indigo and 11.11:
  • Ceket/jacket: Sisley
  • Etek (Yeni)/Skirt (New): River Island
  • Üst/Top: Zara
  • Dantel üst/Lace top: MNG
  • Çanta/bag: Anya Hindmarch for Target
  • Botlar/Boots: Kurt Geiger
  • Zincirler/Chains: Indus-Accessorize-Marc by Marc Jacobs

13 yorum:

tuguna dedi ki...

Ben ikinciyi daha cok sevdim:) Ilkindeki ustu Balmainvari diye begenip burda denemistim, Xs'nin icinde bile kayboldum. Sende daha iyi durmus.

Nil dedi ki...

Mor çok yakışmış cadıcım eteğe bayıldım cidden. Dantel detayı da ayrı bir hava katıyor, süper!

Stilcatcher dedi ki...

iki kombininde favorim mor etek vala cadı..:)pek yakışmış.

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

h&m tshirtten bende de var. güle güle giy ;)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

mor kombini çok beğendim canım!

Styleseeking Zurich dedi ki...

ikincisini daha cok begendim :)

Nihan dedi ki...

Ben herkesin aksine ilkini daha çok beğendim. Tam benim tarzım. Bu arada Cadıcım bu ilk defa bandaj eteğimi giydim, hem de okula, hem de ders anlatacağım bir gün olmasına rağmen...

GÖKÇE dedi ki...

eteğe ben de bayıldım gülegüle giy, bu ardaa kalem için teşekkür etme fırsatı bulamadım çok çok teşekkür ederim çok cici bir kalem...

ZET Fashion dedi ki...

Mor etekli kombin harika olmuş, çekimler de öyle :)

Unknown dedi ki...

Tuguna: Bu S beden, ilk geceye fazla özenmedim, benim de 2. favorim :)

Nil,Itır,K.K,Seda,Nesli,Z: Merci canım :)

Nihan: Yapılabilecek bir şeydi, eminim uygun kombimleyip güzel bir gün geçirmişsinizdir beraber :)otoriten sarsılmamıştır heralde? :))

Gökçe: Rica ederim :))

Nihan dedi ki...

Sarsilmaz merak etme. Despot Nihan diyorlar bana:)))

Nihan dedi ki...

Bu arada beyaz gomlek, siyah opak çorap ve yeni duz oxfordlarimla giydim etegimi. Hakan lisedeki haline benzedin dedi...

Unknown dedi ki...

Hahah bu takma ada sahip olduğuna göre endişelenmeye lüzum yok :) Okula uyarlanmısı olmuş işte tam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...