16 Aralık 2009 Çarşamba

Backstage




stylesightings

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Burberry trençkotlar benim 'ebedi istek listesi'nde :))

mgntwmn dedi ki...

sen koydukça ben özeniyorum:))madonna baskılı bi tshirt aldm.onu koyucam ben de! :pp

ISIL CAN dedi ki...

3. resimdeki trenckotla 7. resimdeki clutch benim olsa cok mu sey istemis olurum acaba?
eger coksa clutch i istemiyorum hatta orada ki herhangi bi trenckot a da raziyim anlasalim :)

modamakyajveben dedi ki...

canım bu burberry nin backstage i değilmi,dün bakmıştım.
üzeri taşsız clutch lar vardı,ben onlara bayıldım:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Hoş çekimler, bir de yeni bannerını sevdim :)

Unknown dedi ki...

kulis detayları en zevkli kısımları sanırım. Koleksiyonlar çıkıyor Londra sallanıyor!

Unknown dedi ki...

Hepsi bizim olsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...