3 Nisan 2008 Perşembe

Trend Alarmı: Kısa çoraplar ve sandaletler



Günlerdir yazmak istediğim kısa çorap-sandalet trendini, Mordolap benden önce davranıp yazmış ama ben de bu favorim olacak trend hakkında yazmadan edemedim. ( Zaten ana sayfadan sonra konunun devamını okuyamadım, teknik bir sorun var sanırım .)




Bilindiği üzere 2008 ilkbahar - yaz trendleri benim sayfamda dahil pek çok yerde yazılıp, çizildi ve yazılıp çizilmeye de devam ediyor. En başta pek ilgilenmesem de, defilelerden bazılarını inceledikçe sandalet ve bilekte bilen çorap birlikteliğinden hoşlandığımı farkettim, özellikle Burberry Prorsum, Wunderkind ,Isabel Marant ve Anna Sui şovları bu trendi denemek için ilham kaynaklarım oldu. Burberry'nin bacağın ortasına kadar uzanan, hatta kokteyl elbiseleriyle bile kombinlenen, siyah bazen yarı transparan, bazen pamuklu çoraplarını, Wunderkind'ın canlı renklerini ve Anna Sui'nin simli yarı transparan çoraplarının görünüme neşeli katkılarını çok beğendim. Bu trendi uygulamak için 2 hafta önce çeşitli renk ve dokularda bulabildiğim tüm çorapları Penti, Berk, Calzedonia.. gibi mağazalardan topladım desem, delirdiğimi düşünmezsiniz umarım. Toplamasına topladım ama gelin görün ki hava sıcaklıkları bu şekilde giyinmek için henüz bana yardımcı olmuş değil :(


Kimileri için cesur bir uygulama gibi gözükse de, benim gibi bu trendi uygulayacakların, bazı ufak noktalara dikkat etmesi yerinde olacaktır. Boyunuzun uzun, bacaklarınızın ince olması tabiki, her trend gibi bu trend için de bir artı olsa da minyon ve normal ölçülerde kişiler de bu trendi uygulayıp gayet güzel görünebilirler. Boyunuz çok uzun değilse çorapların bacak ortası yerine bilekte bitmesi, bacağı kesmediği için daha uzun gözükmesine sebep olacaktır. Elbise, etek, şort gibi parçalarla kombinlediğiniz kısa çoraplarda , giysinizin boyunun çok uzun olmaması yine bacaklarınızı daha uzun gösterecektir. Sizin zevkinize kalmış olmakla beraber, ben ince, file veya dantelli çoraplardan uzak duracağım, çünkü kıyafetinizi ucuzlatıp, yanlış bir görüntü yaratabilir, bu Anna Sui defilesinde gözünüze çok güzel gözükmüşken gerçek hayatta yanlış algılanmanıza sebep olabilecek çok ince bir çizgidir :) Ayakkabı olarak , platform sandaletler, dolgu topuklu sandaletler uygun ulacaktır. Siyah çoraplar bu trendi uygulamak için en uygun seçenek olarak gözükürken, mor, fuşya, sarı gibi renkler kıyafetinize ve beğeninize göre kullanılabilir, ben en çok kıyafetle alakası olmayan parlak renkleri uygulamak istiyorum :)
Resim altı: Ust soldan sağa: 1-2-3 Anna Sui, 4 Isabel Marant.
Alt sıra:1-2 Wunderkind, 3-4 Burberry Prorsum.

1 yorum:

MorDolap dedi ki...

Cadi seninde yorumun çok güzel olmuş. Kıyafet hazırladığında görmek isteriz tabiki. Linkte sabah problem yoktu. Bu yazını görünce düzelttim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...