9 Nisan 2008 Çarşamba

Marc sen çok yaşa!





Her gün burda en az bir kere Marc Jacobs demeden rahat etmiyorum, sanırsınız kendisi gizli sponsorum :) Neyse efendim, Victoria Beckham'lı yeni Marc Jacobs reklamları mutlaka bir yerlerde gözünüze ilişmiştir. Yine Juergen Teller tarafından çekilen bu rahatsız reklamlarda Posh Spice, kah bir kurbağayı öpüp, prense cevirmeye calısıyor, kah kocaman bir Marc Jacobs torbasının içinden kafasını uzatıyor, kah ayakkabı kutusunun içinden çıkıyor, ya da bacaklarını karnına çekmiş parmağını emiyor ( Yoksa eldivenini mi demeliydim :)). O kadar çok kare var ki burda arka arkaya yazmam imkansız ama bu karelerden birisi beni gerçekten güldürdü, sizi de güldürür umarım. Söz konusu fotografta ( 3. foto oluyor), Victoria'nın, Marc'ın garip topuklu tasarımlı ayakkabılarını ( üzgünüm sevmedim) giymiş bacaklarını, yine Marc Jacobs poşetinden çıkmış bir şekilde görüyoruz, sanki düşmüşte, çıkamıyormuş gibi, poşeti başka bir şey olarakta hayal edebilirsiniz :p. Çoğunlukla heykelimsi bir tatta duran, ulaşılmazı oynayan rüküş Victoria'yı maymun etmeyi Marc Jacobs'tan başka kimse beceremezdi, ben bu reklam kampanyasını komik ve ilginç bulmama karşın çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim, siz de görüşünüzü anketimi cevaplandırarak belirtirseniz beni sevindirirsiniz, tabi ne sevindircem seni be!! diyenlerde olabilir, onlara da burdan sevgilerimi gönderiyorum :))

7 yorum:

Simge Kurban dedi ki...

vicky'nin gerçekten de bir maymundan farkı kalmamış bu fotoğraflarla. beckham ailesi zaten maymunları oynuyor her daim.

Unknown dedi ki...

Ben kocasını severim, o yüzden maymunluk kavramı dışında bırakıyorum :))

Adsız dedi ki...

ya marc jacobs akaretler de erkek kıyafetlerıde satılıyormu bıde MARNI NIN
?

Unknown dedi ki...

Marc by Marc Jacobs'ta erkek reyonu var,ama Marni'de yok.

vicky dedi ki...

heyttttt kim benim bebeklerime maymun diyo bakiyim..alırım aklınızı :))

şaka bi yana blogun harika..2 saattir okuya okuya bitmedi..ellerine sağlık sevgili cadı :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Vicky, ben de senin bloguna bakıyorum, bol bol David'i görüyorum, içim açılıyor :))

Adsız dedi ki...

daha çok victoria.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...