30 Nisan 2008 Çarşamba

Bunu, sunu ve onu da istiyorum!


Bayağıdır içimi gıcıklayan bazı nesneleri sizinle paylaşmak istiyorum,bu yazıya başlayalı bir süre oldu,sonunu bir türlü getiremedim,sanırım fazla şey istiyorum, çünkü yazı bitmek bilmiyor:) Bu listedekiler arasında pahalı ve ulaşması neredeyse imkansız olanlar kadar uygun fiyatlı olanlar da var,kimisi yazı içindeki linklerdeyken (Bunu yeni keşfettim, teknik olarak zayıf bir alt yapım var :) )kimisi de yukarıdaki görselde, öncelik ayakkabıların:

1.Christian Louboutin platform ayakkabı ve cutout bootie (siyah):Böyle platform kaba saba ayakkabılara bayılıyorum,ismini öğrenemedim ama safari trendiyle güzel gidebilecek, alınası bir model,diğeri ise Nicole Richie'nin ayağında görüp vurulduğum bir Louboutin çalışması, beji de var ama siyahı pek bir güzel, Beymen'de ikisine de rastlamadım.

2.Aldo: Bu markanın Türkiye'ye gelmesine gerçekten çok sevindim, ayakkabı seçeneklerimizi şenlendirdiler, henüz kendilerinden ayakkabı almadım ama bu sezon alacakmışım gibi gözüküyor. Beğendiğim üç model var; ilki beyaz parlak deri biraz farklı bir tip,siz beğenir misiniz bilmem ama etekle kombinasyonu guzel duruyor :)Bu haftasonu Nişantaşı Aldo'ya uğradım istediğim modelin 37 numarasının o şubeye yanlışlıkla gönderildiğini öğrendim,normalde o modeli bulundurmuyorlarmış,siyah 38 (38 giyiyorum) vardı ama sanırım ben beyazda ısrar edicem diğer şubelerde yok dediler,ne kadar doğru bilemiyorum, her subeyi arayıp sorduklarını sanmıyorum. İkincisi ise;bu kaba saba,çirkin şey,çirkin ayakkabı zaafı başladı bende bir süredir, buraya dolgu topuklusu gelmiş,onu beğenmedim ama grisi olabilir, sitede indirime girmiş, burda esamesi okunmuyor :( Sonuncusu da biraz asi, velcro lu falan,bakalım buraya gelecek mi?

3. Zara: Orda burda görüp listeme aldığım bu ayakkabıları her hafta Zara'ya gidip, aramaktan yorulsam da, buraya geleceklerine dair ümidimi henüz kaybetmiş değilim.Zara'da bir sezonda bu kadar ayakkabı beğendiğimi hatırlamıyorum, kısmet bu yazaymış :)Siyah gladyatör olanlar tam benlik,diğerini de bir blogta gördüm, Aldo'nun beğendiğim 2. çiftin grisine benziyor önden,tabi yakından görmek lazım, blogta en alttaki resimde görülüyor kızımızın ayağında :)


3.Louis Vuitton Tahitienne Serisi: Spordan çıkmış dalgın ve yorgun yürürken vitrinde görüp içimi pır pır ettiren bir çanta bu. Bu yaza özel, 1924 yılında çıkan bir Louis Vuitton katalogundan esinlenerek oluşturulmuş bu seri, kanvas üzeri el boyama logo deseni,kocaman ve hafif oluşu,birbirinden canlı renkleri, 2 boyu,ayarlanabilir sapları,lila, pembe,su yeşili ve kum rengi gibi tatili çağrıştıran renkleri ile rüyalarıma girebilecek kadar tatlı, benim favori rengim ise pembe olanı.

4. Marc by Marc Jacobs posh turnlock convertible tote:Önce Beymen'de gördüm sonra Marc by Marc Jacobs mağazasında,bej,siyah,sarı ve yeşil rengi var, benim gönlüm sarı ama en çok yeşilde,sapı da var ama clutch olarak kullanımı çok daha şeker,içi daha da şeker:) Fiyatı 590 ytl civarı.

5.Topshop fırfırlı mini etek ve kloş etek: Fırfırlı olan beyaz Aldo ayakkabılarla ve deri ceketle güzel durur, Luella defilesindeki Masha'nın geek chic görüntüsünü takdimimdir :) Bir de kocaman bir gözlük aldım mı:P Aslında benim lisedeki gözlüğüme benziyor desem yalan olmaz,evet itiraf ediyorum ben de bir zamanlar geek'tim ( bildiğin inek yani),nerden bilicem moda olacağını yoksa saklardım :) Diğeri de renk kombinasyonu ve tipi açısından hoş buldum, üstelik cepleri de vaa!!

Bonus: Balenciaga'nın en sağ üstteki ayakkabılarını da bir süredir istiyorum, kıştan kalma olsa bile :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...