27 Nisan 2008 Pazar

Parfum rotasyonumun son üyesi: Chloé



Bir parfum manyağı olarak ben Chloé'nin bir süredir piyasada olan yeni parfumunu denemeden yapamazdım, Tr'de olup olmadığına ilişkin bir arastırma yapmadan kolay yolu seçerek yurtdışına giden bir tanıdığımıza siparis vermiştim, geçen perşembe elime ulaştı, zaten gozume bir yerlerde iliştiğini de hatırlamıyorum. Koklamadan aldığım parfumlerde bomba maceramı Prada'nın parfumu ile yaşamış ve 50 ml. lik şişeden sadece 3 kere kullanmış ve şişeyi bir daha ellememek üzere rafın en arkalarına atmış olmama rağmen, Chloé markasına olan ( en azından Paulo Melim Andersson'a kadar, bence kendisi Chloé'yle imajıyla örtüşmeyen gelmiş geçmiş en saçma 2 koleksiyonu yaratmıştır.) sevgim sayesinde denemek amaçlı 50 ml lik olarak edindim.




Okuduklarım neticesinde parfumun Chloé moda evi tarafından aralarında benim de bir zamanlar severek kullandığım Gucci Rush parfümünün yaratıcısı Michel Almairac'dan diğer bir parfum yaratıcısı Amadine Marie ile beraber bir parfum yaratmasını istemesiyle başladığını öğrendim. Tabi 3 çağdaş güzellik sembolu kadının; basarılı top model Anja Rubik, tarzıyla gözlerimizi kamaştıran Chloé Sevigny ve Fransız sinemasının yine tarzı ve görünümü başarılı ,Clemence Poesy'sinin yer aldığı reklam filmleri de aklımı çelmedi değil, bu 3 farklı yuz ve kişiliğin parfumun farklı yönlerini sembolize ettiği söylenenler arasında. Bu bahsettiğim 3 kadın ile ilgili bir fikriniz yoksa, buradan reklam filminin kamera arkasını izleyerek neye benzediklerini görebilirsiniz.








Kokunun dış ambalajı sade ve şık, kutuyu açınca içinden en az dışı kadar şık bir şişe çıkıyor, sitesinde bu şişe tabiki ikonik !!olarak tanımlanıyor. İçinden çıkan notta doğal ve az bulunan elementlerin bir karışımı olduğu, şişenin gümüş plakayla ve önemli bir son dokunuşla, elle sıkılmış bir kurdele(!!!) ile tamamlandığı yazıyor :) Bu elle sıkılmış kurdele cümlesi moda dünyasının ürünlerini ne kadar süslü, dünyanın en önemli şeyiymiş gibi bize yuttutmalarının en güzel örneklerinden biri olarak beni bayağı eğlendirdi sanki kurdeleye düğüm atabilen makine varmış gibi ya da bu çok önemli bir ayrıntıymış gibi :)) Bunun yanısıra bu benzersiz el işçiliği ve ulvi gül kokusunun Chloé moda evinin ruhunu yansıttığı, çaba harcanmamış şıklığın(Effortless chic, hani hepimizin ulaşmaya çalıştığı tip, Kate Moss gibi bu giysileri öylesine üzerime geçirdim bakın ne kadar stil sahibi ve havalı görünüyorum :)) ve feminenliğin sembolu olduğu gibi bilinen klişe laflar içeriyor.




Kokuya gelince ilk sıkışta bana pek karakter sahibi gibi gelmese de, kokunun çiçeksi özellikle misk ağırlıklı bir gül bahçesi gibi koktuğu kesin, çiçeksi parfumlerden hoşlananların hoşuna gideceğini düşünüyorum. Cuma gecesi dışarı çıkarken, birazda insanların tepkilerini ölçme amaçlı sorduğum sorularda ve aldığım tepkilerde parfumun beğenildiğini söyleyebilirim en azından bence teninize yakışan parfüm sizin hiç burnunuza gelmeyendir savından yola çıkarak ( Prada ve bana hediye edilen bir parfum olan L'instant De Guerlain'in nasıl kötü kötü burnuma geldiğini size anlatamam) beğendiğimi söyleyebilirim. Önemli olan bir nokta Kalıcılığına gelince, baharatlı ve vanilyalı parfümler gibi çok kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim.




Fiyatının benzerlerine oranla biraz fazla olduğu göze alınırsa mutlaka ama mutlaka denemelisiniz diyemem ama her zaman kullanabileceğiniz hoş bir parfum olduğunu söyleyebilirim.

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım sana fikir vermesi açısından 212 sexy i önerebilirim.Süper kokuyor ve ağır değil.
Ben onu nişanlımda 212 man i kullanıyor.Beraberce mis gibi kokuyoruz:)
Eğer ağır daha kalıcı bir koku diyorsan
CALVİN KLEİN EUPHORİA yı denemeni öneririm ama fazla kadınsı:)

Unknown dedi ki...

Merhaba Ela,

Euphoria'yı çok beğenmedim biraz fazla şekerli,212 sexy ise kokladım ama ben de nasıl duracağı konusunda bir fikrim yok,bakarım bir ara. Benim zaten kullandığım fiks kokularım var Calvin Klein Truth,Chanel Chance,Victor&Rolf Flower Bomb,Narciso Rodriguez For Her.. daha var ama yazmaya utandım :p yok onlar geçici,bir daha almayacağım parfumler,Chloé'yi de bir daha almam sanırım.

Tavsiyelerin için teşekkürler, iyi pazarlar :))

görkem dedi ki...

merhaba bende kokladım bunu begenmedim pek fazla aslında ama sana lolita lempicka yı öneririm ben yurtdışından getirip satıyorum mükemmel bir parfüm birde bende bir fransız parfumu var onu da oneririm

Adsız dedi ki...

peki bu parfümün kokusu çok güzel ve kalıcı favorim deyip tavsiye edebileceğin bir marka var mı...değiştirmeyi düşünüyorum .4 seneden beri gucci rush kullanıyorum sizde bir ara kullanmışsınız oyüzden zevkiniz önemli...bu arda kıyafet kombinlerinizi örnekalıyorumçok başarılısınız.

Unknown dedi ki...

Merhaba Hacer,
Ben şu an Chanel- Chance, Victor&Rolf -Flower Bomb, Narciso Rodriguez -For Her, günlük olarakta Marc Jacobs-Blush ve Calvin Klein-Truth ( daha çok yazın) kullanıyorum. Hepsini çok seviyorum tavsiye ederim ama Blush kokusu çok güzel olmasına rağmen çok hafif bir koku, fazla kalıcı değil. For her'de çok farklı bir koku herkesin sevebileceği bir şey değil ama alışınca çok değişik ve hoş geliyor. Bunların dışında benim önceden kullandığım Miss Dior Chérie ve cevremde kullanılan ve benim çok beğendiğim Alexander McQueen -Kingdom(Bu da zor bir koku ve geceler için daha uygun)ve Bvlgari-Jasmin Noir'ı önerebilirim, bir bak aralarından seveceğin bir tanesinin çıkacağına inanıyorum.

Adsız dedi ki...

:):):):):):):) ÇOK VARMIŞ:)

Adsız dedi ki...

merhaba ben v&r flowerbomb u sorucaktım.çok şekerli bi koku mu?bana ağır geliyor da şekerli kokular.parfümü deneme şansım olmayacak ama o kadar methedilmiş ki internette.ben çiçeksi odunsu kokuları seviyorum.yaza da giriyoruz.. bana yardımcı olurmusun?

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Flower Bomb'u ben severek kullanıyorum , şekerli ama bence bir Angel kadar iç bayıltıcı değil.Istanbul'daysan Harvey Nichols'da var, bir bak istersen. Çiçeksi ve odunsu kokuları sevdiğin için bunu seveceğinden emin olamadım doğrusu, Flora by Gucci var o da yeni hatta Mayıs US Vogue da vardı koklama fırsatı buldum hoşuma gitti,belki onu daha çok sevebilirsin.

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler :))

Adsız dedi ki...

bence süper bir parfüm

Adsız dedi ki...

çok güzel bir parfüm, ama söylediğinin aksine aşırı kalıcı bence...hatta ertesş gün bile kokuyor bende...belki de tenden tene değişiyordur kalıcılığı...

Avalon dedi ki...

Benim parfümüm ve tercihim de bu.Intense'i daha çok kış için uygun ve kalıcı. Bu arada Flowerbomb muhteşem bir parfüm ama fiyatı bana hep fazla geliyor o yüzden dutyfree'de abartana kadar sıkarak yetiniyorum malesef.

Adsız dedi ki...

sex in the city hakkında ne dersiniz fazla ucuz bilemiyorum ve giorgia beverly hills nasıl?merak ediyorum teşekkürler...

Unknown dedi ki...

Merhaba, ikisi hakkında da fikrim yok :(

hulya dedi ki...

meraba sevgili moda cadısı jean paul gaulter 26 yas icin uygunmu acaba pudramsı kadınsı kokuları cok seviyorum.aynı chloe gibi yardımcı olurmusun :)

Unknown dedi ki...

Ben de şu an aynı parfümü bitirmek üzereyim, bence fazlasıyla uygun eğer kokuyu seviyorsan ama ben eskiden kullandığım zaman ki kadar sevmedim bu sefer kokusunu. Aklıma gelen diğer pudramsılar Lancome-Tresor, Chloé-Love, Chanel-Allure,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...