7 Nisan 2008 Pazartesi

Bugün ne giydim?







Geçen haftasonu, sevgilimin tüm Gülşen Bubikoğlu benzetmelerine kulaklarımı tıkayıp, yüksek belli jeanimi giydim sonunda :) Kıyafetin ayakkabıya kadar olan bölümü beni tatmin etse de, ayakkabı konusunda biraz daha çalışmam gerektiğini düşünüyorum. Pantolonun boyu olması gerektiği kadar uzun değil ki, siz rahatça en topuklu sandaletlerinizi, dolgu topuklarınızı giyin arzı endam edin, daha kısa topuklu ayakkabılarımı da bu pantolonla giymeye uygun bulmadım, fazla zamanım da olmadığından 2-3 deneme sonrasında ayağımda gördüklerinizle kendimi sokağa atıverdim.






  • Kıyafetimizin baş kahramanı yüksek belli jean :Topshop-Moto



  • Ceket: H&M



  • Tshirt :Oysho



  • Kemer : Mango



  • Çanta: H&M



  • Dolgu topuk sandaletler: Steve Madden



  • Yüzük: 3c



  • Gözlük: Marc Jacobs ( Modelin ismi Rachel, fikriniz olsun diye Nicole Richie'nin aynı gözlükle bir resmini post ediyorum )



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...