21 Nisan 2008 Pazartesi

Blograzzi ve Blog ödülleri 2008

Blog ve teknoloji dünyasından bi haber olan bendeniz, geçen haftasonu iki keşifte bulundum. Biri blogların tanıtıldığı, karşılaştırıldığı, sıralandığı bir site http://www.blograzzi.com/ .Bu siteye ilk kez baktım ve moda kategorisinde blogumun 15. sırada olduğu görüp amanın böyle de bişi
varmış oldum, blogumu sahiplendim, bilmediğim başka bloglara baktım falan filan. Siz de ara sıra bu keyifli siteye bir göz atın, hem başka blogları da tanımış olursunuz, hem de benim blogumla ilgili görüşlerinizi beyan edersiniz, doğrusu bunları öğrenmeyi isterim.

2. keşfim ise, http://2008.blogodulleri.com. İsminden de anlaşılacağı üzere, bu sitede 2008 yılında başarılı bulunan bloglar tanıtılıp, ödüllendiriliyor, peki bilin bakalım ne oldu? Benim adaylığım da onaylandı ve kişisel kategorisinde diğer tüm güzel görünümü olan, içeriği sağlam, edebi yönü kuvvetli bloglar ile beraber bu yılın blogu olmaya aday, ben buna gülüp geçsem de, ödül almak tabi ki fena olmazdı, cadınızı biraz mutlu etmek isterseniz ve blogumdan hosnutsanız bunu belirtmeniz guzel olurdu :))

Moda dünyasına kısa bir süre sonra tekrar dönüş yapacağız, şimdilik sevgiyle kalın xoxoxox

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...