4 Kasım 2008 Salı

Moda Cadısı 1 yaşına doğru ilerlerken..


İnanabiliyor musunuz, 6 Kasım 2008'de ilk postumun 1. yılı olacak, sadece 2 gün kaldı. Bana hala bir kaç aydır buralardaymışım gibi geliyor ama her şey giderek daha iyi oluyor :) Moda Cadısı'nın birinci yılı kutlamaları çerçevesinde sizlere bir sürprizim olacak, beni ciddiye alıp okuduğunuz, fikirlerinizi paylaştığınız için, ufak bir teşekkür mahiyetinde. Kime, nasıl, ne şekilde olacağına karar vermediğim bu sürpriz, şu an benim ne yazık ki gidemeyip, sevgilinin bulunduğu Paris'ten, çoğunlukla onun insafına ve zevkine bağlı olarak sizler için seçilecek, o yüzden parmaklarınızı birleştirip en iyisini umun :) Gerçi kendisi benim için seçtikleri ile şimdiye kadar sınıfı geçti öyle değil mi? Resmimize gelince, bu sevimli kedi de bloga başlarken, logom bu mu olsa acaba dediğim simgelerden biriydi, şimdiye kadar kullanmadım ama çok sevimli olduğu için bu haber ile iyi gideceğini ve sizlerin de seveceğini düşündüm. Konuyla ilgili daha sonra bir şeyler yazacağımdan emin olarak, şimdilik huzurlarınızdan ayrılıyorum. x

24 yorum:

SHOPKOLIK dedi ki...

yaşasın modacadısı! iyiki açmışsın blogunu. zevkle takip ediyorum. suprizi çok merak ettim ;)

lale kunt dedi ki...

merak ettim cadı, hayırdır inşallah..
bu arada sevgilinde ne çok geziyo, senin için harika bir durum bence :))

derya dedi ki...

logodaki kedi french kitty'yi anımsatıyor:)

dodi dedi ki...

Merhaba cadı, ben baya uzun bi süredir blogunu takip ediyorum ama yazmaya fırsatım olmamıştı daha önce. Bu kadar başarılı ve takip edilip ilham alınası bir blog oluşturduğun için seni tebrik etmek istiyorum:) böylece de ilk yorumumu yazmış oldum ben de:))

sevgilerimle

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hergün mutlaka geliyorum,severek ve beğeniyle izliyorum giydiklerini,paylaştıklarını,sevgi-
ler :)

Adsız dedi ki...

geç buldum kaybetmicem :P
xoxo
ezgi :P

kılavuzum karga dedi ki...

cadı 1.yılın kutlu olsun sürekli takip ettiğim ender bloglardan biri seninki emeğine sağlık diyelim devamını bekleyelim:))

bu arada bayram tatili için İsviçre'ye gideceğim ilk gezim olacak eğer aramızda giden varsa bana ucuzluk reyonlarından ve nerelerde bulabileceğimden söz edebilirler mi:DD

Unknown dedi ki...

Herkese teşekkürler, çok heyecanlanmayın ufak bir şey :)x

Unknown dedi ki...

Dodi bundan sonra daha fazla yorum bekliyorum ;) fk, zevk olarak benzesiyor sayılırız french kitty ile :p

Unknown dedi ki...

Ayrıca keşke ben de onla gezip, şimdi Paris'te olsaydım :(

Flame dedi ki...

Bana da nice yaşlara demek düşüyor Cadıcım.

Sen yazdıkça,
Biz okudukça,
Hayat paylaştıkça güzelse eğer iyi ki varsın...

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

cadıcım tebrikler. blogun hem güzel hem içten. yazılarının samimiyetinin bizi bloga çekmemesi beklenemez zaten nice yıllara. :)

Yeliz dedi ki...

kıyafetlerle haşır neşir olan biri olarak bende blogunu takip etmekten keyif alıyorum daha uzun senelere inş...
süpriz mi dedin beklemekteyim:)

Unknown dedi ki...

Ay ay çok şekersiniz hepiniz ayrı, ayrı, ben de sizleri biraz olsun tanımaktan çok memnunum,iyi ki başlamışım bu olaya :)

Adsız dedi ki...

umarım 10. yılda erkekler içinde bişeyler getirir sevgili :P

Adsız dedi ki...

benide tanı yauuuu..her gün deli gibi işyerinden tıklayıp duruyorum -yazmısmı bgn ne görücez, modada yeni neler var, aa cantalarımız aynı ne güzel- gibi düşüncelerle
yıldız ...

Unknown dedi ki...

Hahaha, erkeklere göre bu blogta pek bir şey olmadığından ve erkekler de yorum olarak fazla katkıda bulunmadığından onlara bu yıl dönümünde bir şey yok ama seneye ne olur kim bilir :)

Adsız dedi ki...

olsun senin sayende tüyolar alıyoruz,bilgi sahibi oluyoruz.yararlı bir site :)

Unknown dedi ki...

Hmm aslında haklısın, bir düşüneyim :)

Unknown dedi ki...

Yıldızcım, ben genel konustum buraya tüm yorum yazanlar, paylaşımda bulunanları tanımaktan çok memnunum, seni de tabi :) Desteğin ve samimi yorumun için seni çok öpüyorum :)

assortiek dedi ki...

yeni yaşınız kutluuu olsun cadıcım,niiice senelere:)

SosyalMedyacı dedi ki...

MODANIN cadısı 1.yılın kutlu olsun sürekli takip ettiğim ender bloglardan biri seninki emeğine sağlık
yüreğine sağlık :)
nice nice senelere

sibelika dedi ki...

Cadı sana ve tarzına bayılıyorum ve hep takipteyim:)
But your English sucks honey!
Istersen düzeltiyim o şekilde yayınla madem bu işe heveslendin tam olsun:)Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Her iki cümle için de teşekkürler Sibel ama sucks derecesinde kötü olduğunu sanmıyorum,mutlaka hatalar vardır da, böyle kalabilir bence mahsuru yok :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...