10 Kasım 2008 Pazartesi

Kate Lanphear bileziklerini bana versin










Platin rengi saçları, keskin hatlı ceketleri, iyi kesimli dar pantolonları, siyah, gri gibi naturel tonlardan saşmayan kıyafetleri, muhteşem ayakkabı seçimleri ile trendlere boyun eğmeyen America Elle'in stil direktörü Kate Lanphear, tüm moda dünyasının ilgisini farklığı ve kendine özgülüğü ile her zaman çekmeyi başarmıştır. Benim için biraz maskülen olan tarzında, son zamanlarda ilgimi çeken o rock chic tarzını tamamlayan ve imzası gibi olan bilezikleri. Deri, zımba ve zincirlerden olusan bu bilezikleri sıra sıra koluna takması, sade kıyafetlerini hareketlendirirken, beni de ben bu görüntüyü nasıl yakalayabilirim sorusunun cevabının peşinden koşmaya itiyor.


Benzer bir uygulama da Teen Vogue'un Taylor Tomasi'sinden geliyor, Kate kadar olmasa da o da fena görünmüyor.


Şimdi nerde ne kadar deri bileklik, zincir ..vs varsa arayıp, bulup koluma takmaya , beni ararsanız, Beyoğlu'nun arka sokaklarında, bu bileziklerden arıyor olacağım :))


jak&jil

Garance dore


3 yorum:

lale kunt dedi ki...

cadıcım hazır sana yolluyoken ben de sebeplenebilir miyim :)
çok güzeller, bayıldım!
ama yazının sonunda da söylediğin gibi, beyoğlunda bunlarda o kadar çok var ki, kesin bulursun..

SHOPKOLIK dedi ki...

bu kadini sokak modasi fotolarinda gormekten öğğ geldi desem yalan olmaz herhalde :) bir turlu isinamadim ben....

Unknown dedi ki...

Evet kendisini nerdeyse her street style blogunda gormek mumkun, benim de favorilerimden degil,ben sadece bileziklerini istiyorum ha bir de ayakkabilarini olabilir :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...