13 Kasım 2008 Perşembe

Bere kullanımına giriş 101












Larien'in yaptığı yorumdan yola çıkarak bugun kullanımı yaygın bir aksesuar olan berelerden bahsedecegiz. Son iki yıldır falan, kemerler kadar vazgeçilmez olan bereler, bu sezon Burberry Prorsum, Marc by Marc Jacobs, Alexander Wang, DKNY gibi markaların da koleksiyonlarında yer verdiği popüler bir aksesuar. Çoğunluğu yün, penye, triko.. gibi materyallerden oluşan bu bereler, fotograflardan da görülebileceği üzere, tiplerine göre hem günlük ve spor, hem de daha şık kombinler için kullanılabiliyorlar. Yine tiplerine göre Burberry'deki gibi veya yedi cücelerin ki gibi düşük bir şekilde giymeyi tercih edebilirsiniz :)


Kıyafetlerinizi hareketlendirmenin yanısıra, saçlarınızdan hoşnut olmadığınız günlerde bir kurtarıcı olarak görebileceğiniz bereler, bana kalırsa benim saçlarımın aksine uzun ve gür saçlarla birleştiğinde daha hoş görünüyor. Siyah, gri, bej tonlarının öncelikli olarak tercih edildiği bu aksesuar, canlı kırmızı, turuncu, mavi ve yeşil gibi renkleriyle de fark yaratmak isteyenlerin imdadına yetişiyor.


Benim gördüğüm kadarıyla Topshop, Gap, Muji, İpekyol Twist, Accessorize gibi markalar bu sezon farklı seçenekleri bulabileceğiniz markalardan bir kaçı. Benim çok sık kullandığım bir aksesuar olmamasına rağmen, sevdiğim bir aksesuar olan berelerden en son Topshop'tan lacivert bir tane edindim.

Podyum görüntüleri dışında, sokaktan ve blog fotografları sayesinde size nasıl kullanacağınızla ilgili ipuçları vermeye çalıştım daha çok örmek buldum ama foto ekleme işini o kadar abartamıyorum :) Ayrıca beğendiklerime de bir göz atın.






Frutzwergisland, style, sartorialist

16 yorum:

Sagır Kedi dedi ki...

Ay ben resimdeki berelerin hiç birini begenmedim.Görünüşlerini begenmedigim içindir. Fotograflardaki kızların çoraplarına baktım.Çorap hastasıyım ya ben:))Senin begendiklerinden GAP1 çok sade...

eLzaLiaDe dedi ki...

ben sevdim bu bereleri ozellikle de 2,3,5 ve en son resimlerdekiler.
:D

kılavuzum karga dedi ki...

sabah işe gelirken bu yazıyhı düşünüyordum cadı nezaman yayınlar acaa diye çok teşekkür ederimmm:)

Unknown dedi ki...

Yararlı oldu mu biraz bari, yoksa az mı örnek var?

kılavuzum karga dedi ki...

topshop2 ve sondan 2.resmi beğendim digerleri bende iyi durmaz düşüncesindeyim çünkü benim saçlarımda küt ve çok hacimli değil
teşekkürler cadı:)

Adsız dedi ki...

bu resimlerle ve berelerle alakasız olacak ama sormam lazım:)longchamp'in nişantaşı'ndaki mağazası kapanmış:( belki çok oldu kapanalı ama ben yeni öğrendim çok bozuldum. Türkiye'de lonchamp çanta satan başka biryer varmı biliyormusunuz? Teşekkür ederim-selamlar özlem

Unknown dedi ki...

Larien,sen de bendensin hıı? :)

kılavuzum karga dedi ki...

evetttttttt:)))
bizim saçlara uygun daha bere örneği varsa elinde hemen yolla:)

ayrıca cadı sana bir mail attım ulaştımı eline :)

Unknown dedi ki...

adsız arkadaşa yanıtımdır , Kanyon AVM'de bulunan Harvey Nichols mağazasında Long Champ çantalar bir ara satılıyordu,hala var mı bilmiyorum.Bir bak istersen...

Unknown dedi ki...

Özlem selam, mağaza Lancel oldu,kötü oldu :( Yaptığım küçük araştırmaya göre Carrefoursa'daki mağaza da Lancel olmuş, muhtemelen Longchamp ayrıca gelecek ya da birilerine bayilik verecek diyorlar. Konustuğum Aysel Hn. ellerinde bazı modellerin kaldığını, aranılan bir model varsa belki yardımcı olabileceklerini iletti, bir dene istersen. Tel : 216 4480323

Unknown dedi ki...

Ben Harvey'de görmedim . Larien mailin ulaştı, çok beğendim clutch ları, haftasonu bloga koyup cevap yazacağım.

lale kunt dedi ki...

cadı, koyduğun fotoğraflara bakarken yemeği yaktım. o kadar çok diyeyim sen anla :)

ben en çok ressam şapkası derler hani, o tarz seviyorum. aslında saçım uzun olsa daha başka modellerde takarım ama senin de dediğin gibi daha hacimli ve uzun saçlarda hoş duruyor bere.
kısa saçın şeklini bozuyo, ondan mecbur kalmadıkça takmıyorum..

Unknown dedi ki...

Bende de saçlar Agnes Deyn gibi, sen her ne kadar onu sevmesende bence ona da yakışıyor bere ve şapka ama ben onda beğensem de kemdimde çok beğenmiyorum, buarada ben uzun saçlılara daha çok yakıştığına katılmıyorum, saçları omuz hizasında ya da biraz daha kısa olanlara daha çok yakışıyor.

ASLI

Unknown dedi ki...

Aaa, ne yemek pişiriyordun :p Kısa saçlılar bayağı fazlaymış onu anladım, biraz daha bakınıp kısa saçlılar için bere kullanımı diye bir post yazayım :)

Adsız dedi ki...

Harvey Nichols'da yookk:( Bir umut oraya sormuştum ama verdiğin numarayı arıcam hemen,çok teşekkür ederimmm:)Bu arada senin bağımlılık yapan blogun yüzünden bende fırındaki böreği yakmıştım, ilk keşfettiğim zamandı tüm arşivi bi çırpıda okuma derdine düşünce börek kül olmuştu:P :* :* -özlem

Unknown dedi ki...

Ne yemek düşmanı cadıymısım, lütfen yemek pişirirken okumayınız diye bir uyarı ibaresi koycam blogun başına :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...